Siemens Mobility je v zadnjih letih močno povečal proizvodnjo železnic v ZDA. Trenutno se prve vlakovne garniture Airo proizvajajo v tovarni v Sacramentu v Kaliforniji za Amtrak, ki se je odločil naročiti 83 vlakov.
Julija 2021 je Siemens Mobility podpisal pogodbo z Amtrakom, v skladu s katero se je strinjal z dobavo 73 vlakov v vrednosti 3,4 milijarde USD skupaj s paketom storitev, ki vrednost naročila poveča na 7,3 milijarde USD. V pogodbi je predvidena tudi možnost naročila še 140 vlakov. V maksimalni varianti bo Amtrak kupil 213 vlakov. Zamenjali bodo vlake, sestavljene iz vagonov Amfleet in Metroliner. Poleti 2023 je Amtrak končno potrdil svojo pripravljenost za nakup 10 dodatnih vlakov, s čimer se je skupno naročilo povečalo na 83., zdaj pa lahko vidimo prve fotografije iz obrat v Sacramentu.
Proizvodnja novih vlakov poteka v tovarni Siemens Mobility v Sacramentu v Kaliforniji. Ta tovarna deluje že nekaj desetletij in je dobavila že več kot 3.000. vozila v ZDA in Kanado. Trenutno zaposluje 2,5 tisoč ljudi. ljudi.
Kot poudarjata tako naročnik kot proizvajalec, je večina komponent izdelana v ZDA. Proizvajalci iz ZDA dobavijo cca 3,5 tisoč različnih delov, za Siemens pa dela 100 podjetij iz 31 držav. Samo v Kaliforniji je 6 podizvajalcev, ki jih dobavljajo več kot 2000. različne vrste delov in komponent.
– Amtrak Airo ustvarja delovna mesta, še preden vlaki zapeljejo na tire. Novi vlaki ne bodo le zagotavljali vrhunske kakovosti potovanj na progah po vsej državi, ampak bodo tudi spodbudili lokalna gospodarstva z revolucijo načina potovanja ljudi po železnici, pravi Roger Harris, predsednik Amtraka.
– Udobne in zanesljive potniške železniške storitve so ključnega pomena za gospodarsko blaginjo zvezne države New York in Amtrakovi novi vlaki Airo že prinašajo koristi, saj sedem newyorških podjetij zagotavlja dele za projekt. Državno ministrstvo za promet je zadovoljno s tekočo proizvodnjo in se veseli dneva, ko bodo vlaki Amtrak Airo prispeli v naše mesto, je povedala Marie Therese Dominguez, komisarka ministrstva za promet zvezne države New York.
Novi vlaki bodo namenjeni predvsem regionalnim linijam na severovzhodnem koridorju (NEC) in povezavi med New Yorkom in Miamijem/Tampo (Palmetto). Oskrbovali bodo tudi naslednje storitve: Empire Service, Virginia Services, Keystone Service, Downeaster, Cascades, Maple Leaf, New Haven/Springfield Service, Carolinian, Pennsylvanian, Vermonter, Ethan Allen Express in Adirondack. Večina je dodatno financirana iz državnih sredstev, pri nekaterih pa bomo videli tudi tradicionalno drugačne slike.
Družina vozil serije Venture, ki jo Siemens ponuja na ameriškem trgu, je poenostavljeno povedano rešitev, ki izhaja iz v Evropi znanega Viaggio Comfort, ki se med drugim uporablja za v vlakih Railjet, ki jih uporabljajo avstrijske železnice, in v njihovem češkem ekvivalentu. Gre za vagonske sestave z lokomotivo in krmilnim vagonom, ki omogočata obratovanje po sistemu push-pull.
Amtrak se je odločil za nakup vlakov v različnih konfiguracijah, od 6 do 8 avtomobilov na vlak. Poganjale naj bi jih dizel-električne lokomotive tipa Charger. 15 lokomotiv bo hibridnih vozil, opremljenih z baterijskim sklopom – to bodo prve tovrstne enote v ZDA.