9. novembra 2023 je bilo objavljeno, da je Beacon Rail, podjetje za lizing tirnih vozil, pri Siemens Mobility naročilo 10 lokomotiv Vectron MS. Beacon Rail načrtuje, da bodo lokomotive delovale vzdolž koridorja Ren-Alpe ter med pristanišči Severnega morja in evropskim zaledjem. To naročilo bo Beacon Railu dalo celoten portfelj 170 lokomotiv Vectron, od katerih večina tvori prejšnje serije Vectronov razreda X4E za MRCE, razen 13 Vectronov iz posla prodaje in povratnega najema s Hector Rail v letu 2018. MRCE, ki je bil naslednik nekdanjega združenja Siemens Dispolok.
»Beacon Rail je vesel, da je po nedavnem prevzemu Mitsui Rail Capital Europe naročil 10 dodatnih Vectronov, da bi podprl zavezanost podjetja evropskim 4-osnim električnim železniškim trgom tovornega in potniškega prometa. Beacon se veseli nadaljnje krepitve odnosa s Siemens Mobility,” je dejal Adam Cunliffe, izvršni direktor Beacon Rail.
Beacon Rail je 67. kupec za Vectron. Naročene lokomotive imajo največjo moč na kolesu 6.400 kW in najvišjo hitrost 160 km/h ter so opremljene z vgrajenim sistemom ETCS Baseline 3 ter zahtevanimi nacionalnimi ATP. Do danes je Siemens Mobility prodal več kot 1850 Vectronov, vozni park pa je prevozil več kot 800 milijonov km. Vectron je odobren za delovanje v 20 evropskih državah.
Vprašali smo Beacon Rail in Siemens Mobility:
1) ko so bile lokomotive naročene, če bi bilo 193 639 zdaj dobavljenih Beacon Railu?
Iz Siemensa so nam odgovorili: »Lokomotiva, ki je zdaj predana, ni iz novonaročenih lokomotiv, temveč iz prejšnjega naročila MRCE.«
2) kakšen je datum dobave preostalih desetih novih Vectronov?
"Prosimo za razumevanje, da ne komentiramo datumov dostave."
3) kakšne inventarne številke bo imela nova serija Vectron?
"To je treba še pojasniti."
4) če trdite, da je "Beacon Rail 67. kupec za Vectron", ne upoštevate prejšnjih dobav Vectronov MRCE? Ali prejšnji nakup Vectrons od Hector Rail?
"MRCE se šteje kot stranka, Beacon Rail je stranka in Hector Rail prav tako. Vsi štejejo ločeno."