nedelja, 5. november 2023

[CHINA-CRRC] Poljska tehnologija v vlaku CRRC pri 400 km/h

 400 km na uro - to je hitrost, ki jo lahko dosežejo vlaki, za katere so pogonske in kotalne podstavne vozičke zasnovali inženirji krakovskega podjetja EC Engineering za kitajskega velikana CRRC.



Projekt, ki so ga izvedli za CRRC, največjega proizvajalca v železniški industriji s sedežem na Kitajskem, je bil po mnenju EC Engineering zanimiv izziv in priložnost za sodelovanje pri projektih, ki so usmerjeni v izboljšanje tehnologije hitrih vozil.

Krakovski inženirji so bili zadolženi za razvoj strukture in izvedbo simulacijskih analiz pogonskih in kotalnih podstavnih vozičkov, namenjenih osebnim vozilom, ki se premikajo s hitrostjo 400 km/h. – Naročnik je pričakoval sodobne tehnološke rešitve in materiale, ki bi omogočili pričakovano nizko težo vozičkov in vozila, hkrati pa dosegli zelo dobre parametre udobja pri vožnji, – pojasnjuje Ireneusz Łuczak, predsednik EC Engineering, citiran v objavi. – Želeli smo tudi zmanjšati raven hrupa, ki ima veliko vlogo pri zagotavljanju udobja potnikov pri hitrostih nad 200 km/h, – dodaja.

Dodaten izziv je bila prilagoditev materialov, komponent in rešitev za delo pri nizkih temperaturah (-40°C) v času sneženja, ki pogosto vodi do zaledenitve elementov podvozja in podstavnega vozička vozila. To je zahtevalo uporabo sistemov aktivnega odmrzovanja, nenavadne konstrukcijske rešitve in uvedbo dodatnih senzorskih sistemov za zagotavljanje neprekinjenega spremljanja signalov v primeru poškodb. Zasnova vozička je že pripravljena, proizvodnja testnega vozila pa je predvidena za naslednje leto.

To ni edini projekt hitre železnice. Krakovski inženirji so po naročilu španskega proizvajalca vlakov TALGO zasnovali celoten sistem podstavnih vozičkov za potniška vozila. Vozila odlikuje inovativen kinematični sistem z uporabo edinstvenih enoosnih podstavnih vozičkov, ki znatno izboljšajo stabilnost in učinkovitost vožnje. – Ta vozila lahko dosežejo hitrosti nad 250 km/h in so namenjena najzahtevnejši stranki v Evropi, Deutsche Bahn – poudarja Ireneusz Łuczak. – Poleg tega je bila naša ekipa odgovorna za izračun trdnosti karoserije, ki bo zagotovil vzdržljivost in povečal varnost potnikov.

High-Speed ​​​​Railways je dobil tudi naročilo za načrtovanje in proizvodnjo izstopnih sistemov za najsodobnejše vlake TGV Avelia, ki so jih že naročile francoske železnice SNCF. Gre za posebno, izvlečno stopnico, ki zapolnjuje prostor med kočijo in ploščadjo. Trenutno podjetje že pripravljene sisteme dostavlja v La Rochelle v Franciji, kjer so integrirani z vlaki. TGV Avelia je v fazi testiranja v Franciji .

EC Engineering je eden največjih svetovnih ponudnikov projektantskih storitev v železniški industriji. Poleg dejavnosti oblikovanja podjetje proizvaja opremo in komponente za tirna vozila v dveh proizvodnih obratih: v Podłęże pri Krakovu in v mestu Mielec, beremo v sporočilu.