Pionirski medkrajevni baterijski vlak v Združenem kraljestvu so konec avgusta začeli testirati v nacionalnem omrežju. Pri tem ključnem mejniku bo baterijska tehnologija v naslednjih osmih tednih preizkušena na progah med Yorkom in letališčem Manchester ter Leedsom in Liverpool Lime Street. Vlak bo zlahka prepoznaven po izraziti novi barvi, ki slavi sodelovanje med TransPennine Express (TPE), Angel Trains in Hitachi Rail.
Opravljeni bodo številni pomembni testi, vključno z zmožnostjo baterije za izboljšanje zmogljivosti na hribih, regenerativnim polnjenjem prek zaviranja, prihrankom goriva in emisij ter načinom baterije brez emisij na železniških postajah. Testiranje železniškega omrežja poteka po tem, ko je baterijski vlak uspešno opravil preskuse nizke hitrosti na testni stezi v proizvodnem obratu družbe Hitachi Rail v Newton Aycliffe. Med temi preskusi je vlak v celoti poganjal akumulator.
To je prvi poskus v Združenem kraljestvu, kjer se dizelski motor zamenja z baterijo na medkrajevnem vlaku. Baterija je bila uspešno naknadno vgrajena v enega od TPE-jevih vlakov 'Nova 1' (medmestni razred 802 s petimi vagoni).
Baterija, ki ustvari največjo moč več kot 700 kW, naj bi zmanjšala emisije in stroške goriva za kar 30 % na medkrajevnem vlaku Hitachi. Prikazal bo tudi, kako lahko baterijska tehnologija zmanjša stroške na železnicah z zmanjšanjem potrebe po nadzemnih žicah v odsekih predorov in na kompleksnih križiščih. Cilj preskušanja je tudi podpreti sektor baterij v Združenem kraljestvu in zeleno rast, pri čemer je Hitachi Rail vložil več kot 15 milijonov GBP v razvoj te pionirske tehnologije s Turntide Technologies v Sunderlandu.