petek, 20. september 2024

[AT-ÖBB] ÖBB: 16 novih baterijskih enot naročenih za Kamptalbahn

 

  • Podpisana pogodba o dobavi Cityjetovih baterijskih enot podjetja Stadler
  • Lahko se uporablja na elektrificiranih in neelektrificiranih progah
  • Prihranek CO2 na Kamptalbahnu približno 4.250 ton na leto

(Dunaj, 09.09.2024) – ÖBB naroča 16 baterijskih motorjev Cityjet na električni pogon in s tem zagotavlja nadaljnjo rast lokalnega in regionalnega voznega parka. Pričakuje se, da bodo vlaki od leta 2028 vozili po Kamptalbahnu v Spodnji Avstriji. Okvirni sporazum s podjetjem Stadler omogoča naročilo do 120 baterijskih enot s skupnim obsegom do 1,3 milijarde evrov. Prvo naročilo, ki je bilo zdaj oddano, je vredno do 194 milijonov evrov.

"Nove baterije na baterije so mejnik v dekarbonizaciji regionalnega železniškega prometa. Kot že ime pove, lahko vlaki vozijo na baterije na neelektrificiranih odsekih proge. To pomeni, da lahko na teh progah preživimo tudi brez vlakov na dizelski pogon. Oprema kompletov ustreza najnovejšim standardom in ne pušča ničesar za zaželene - od vtičnice na sedežu do avtomatske klimatske naprave,« poudarja izvršni direktor ÖBB Andreas Matthä.

"Veseli smo, da lahko zdaj v Avstrijo pripeljemo našo baterijsko različico Stadlerjeve uspešnice FLIRT. Da bi dosegli svoje podnebne cilje, je Stadler investiral v rešitve za okolju prijazno vožnjo. S to nagrado je Stadler lahko prodal že več kot 150 vozil z alternativnimi pogonskimi sistemi v sedmih državah, s čimer je ponovno potrdil svoj vodilni položaj na področju pogonov, ki varčujejo z viri. Veseli nas, da sodelujemo z ÖBB pri spodbujanju razogljičenja železniškega prometa v Avstriji," pravi Christian Diewald, generalni direktor podjetja Stadler Austria GmbH.

Z uporabo baterijskih večnamenskih enot boste prihranili do 1,7 milijona litrov dizelskega goriva na leto. To ustreza približno 4.250 tonam CO2. Za primerjavo, to je letna poraba CO2 za približno 600 Avstrijcev. Hkrati bodo potniki v Spodnji Avstriji imeli koristi od krajših potovalnih časov, med drugim zaradi hitrejšega pospeševanja vozil.

Na cesti z najsodobnejšimi funkcijami

Novi Cityjetovi baterijski motorji, ki se proizvajajo na Stadlerjevi lokaciji v Bussnangu, so tridelni, dolgi približno 63 metrov in lahko potujejo s hitrostjo do 160 km/h. S pričakovanimi 160 sedeži novi vlaki ponujajo več zmogljivosti, kar je potrebno zlasti za zasedene vlake v prometnih konicah.

Zagotovljena je bila tudi dostopnost: dva mesta za invalidske vozičke s pripadajočimi sedeži in stranišče brez ovir zagotavljajo prijetno potovanje za osebe z omejeno mobilnostjo. Vhodi brez ovir na isti ravni kolesarjem olajšajo vstop in izstop. Zdaj imajo na voljo tudi več parkirnih mest, saj garniture ponujajo prostor za do dvanajst koles ali do osem otroških vozičkov. Še posebej pomembno za potnike: kompleti so opremljeni z Wi-Fi, vtičnicami na sedežih in zložljivimi mizami na sedežih v vrsti. Večnamenska območja se lahko uporabljajo na različne načine in omogočajo prevoz velikih kosov prtljage.

Na prvi pogled na opremo baterijskih večnamenskih enot

  • Vhodi brez ovir na isti ravni
  • Podnebje
  • Nastavljivi, ergonomski udobni sedeži z zadostnim prostorom za noge
  • Vtičnice (Schuko in USB C) na sedežih
  • Mize za sedežne skupine
  • Zložljive mize z držalom za tablični računalnik/pametni telefon in oporami za noge za sedeže v vrsti
  • Parkirna mesta za vozičke na vsakem vkrcanju (razen dostopnih vozičkov za osebe z omejeno mobilnostjo)
  • Parkirna mesta za do 12 koles
  • 2 mesta za invalidske vozičke
  • Info monitorji s sodobnim informacijskim sistemom za potnike
  • Dovolj prostora za shranjevanje prtljage
  • 1 stranišče brez ovir z mizo za previjanje
  • Gumb »Ustavi zahtevo«