četrtek, 31. marec 2022

[FRA-SNCF] TGV PRIHODNOSTI NAREDI PRVE KROGE

 Alstom je vodil tovorni konvoj, ki je bil sestavljen iz motorja prihodnjega hitrega vlaka SNCF med svojo tovarno v Belfortu in tovarno v La Rochellu.



26. marca so nekateri opazovalci videli nenavaden konvoj, ki je šel po francoskih tirnicah. Zagozdeni med več tovornimi vagoni, je večina "železničarjev" res prepoznala motor bodočega TGVM, ki je zato delal prve zavoje v omrežju SNCF, pasivno, saj ga je preprosto vlekla klasična lokomotiva za prestop.

Konkretno je ta konvoj prečkal Francijo od vzhoda proti zahodu, začenši od tovarne Alstom v Belfortu (kjer se proizvaja) do tovarne v Aytréju, drugem industrijskem obratu blizu La Rochelle, kjer izdelujejo bodoče avtomobile TGVM. 

V tej tovarni mora motor opraviti prvo baterijo preskusov, zlasti v klimatski komori. Alstom, ki ga je kontaktiral BFM Business, potrjuje ta prenos "prvega motornega vlaka TGVM" v Aytré, "kjer bo prihodnji mesec prvo veslanje".

Alstom še navaja, da ta novi TGV ponuja 20-odstotno povečano površino na vozilu, torej možno ponudbo največ 740 sedežev proti 600 največjih danes.

Njegova zasnova, ki je v nasprotju z obstoječimi modeli, naj bi prihodnjim vlakom omogočila 20-odstotni prihranek energije. Alstom dodaja, da so ti prihranki omogočeni tudi s pošiljanjem energije nazaj v kontaktno mrežo med zaviranjem.

Za svojega naročnika SNCF Alstom obljublja 20 % nižje stroške nakupa in -30 % stroške vzdrževanja. Julija 2018 je SNCF od Alstoma naročil sto izvodov tega novega stroja za 2,7 milijarde evrov.

Prvi vlaki naj bi med Parizom in jugovzhodom Francije vozili konec prve polovice leta 2024, tik pred olimpijskimi igrami. Dobave je treba nato razporediti do leta 2031.



Izid načrtovan za leto 2024

Do konca leta bodo izvedeni prvi celoviti preizkusi celotnega vlaka za AEF, Agencijo za preizkušanje železnic.

Ne pozabite, da TGVM predstavlja četrto generacijo francoskega hitrega vlaka, ki naj bi začel obratovati leta 2024.

Črka "M" pomeni modularnost , z možnostjo prilagajanja števila avtomobilov, kolikor je le mogoče, potrebam trga (7, 8 ali 9 za dolžino, podobno trenutnim TGV), preoblikovanje prostora 1. razreda v 2. razred, preoblikovanja notranjosti z odstranitvijo ali dodajanjem sedežev, kolesarskih ali prtljažnih prostorov.