ponedeljek, 21. marec 2022

[GER-BRB] Siemensov prvi mireo vlak na Bavarskem

 Siemens Mobility in Bayerische Regiobahn (BRB) sta podpisala sporazum o uvedbi prvega Siemensovega vodikovega vlaka na Bavarskem. Sporazum je nadaljevanje pisma o nameri, ki so ga vsi udeleženci podpisali julija 2021.





Po navedbah Siemensa bo najnovejša generacija večdelne enote Mireo Plus H z dvema enotama javnosti predstavljena spomladi 2022. Vozilo na vodikov pogon se bo med drugim preizkušalo na relaciji Augsburg-Füssen, ki se bo začelo sredi leta 2023. Pilotna operacija na železniškem omrežju Bayerische Regiobahn (BRB) je načrtovana za 30 mesecev. Vlak naj bi uradno stopil v potniški promet januarja 2024.

- Naš Mireo Plus H je najnovejša generacija vozila na vodikov pogon. Odlikuje ga velika vlečna moč, odlične pospeševalne zmogljivosti in dolg delovni doseg. S tem bo železniški promet hitrejši, učinkovitejši, okolju prijazen in udobnejši. Pogon na vodik je napredna oblika pogona z ničelnimi emisijami za vlake, ki razogljiči železniški promet in pomembno prispeva k našim podnebnim ciljem, je povedal Albrecht Neumann, izvršni direktor oddelka za železniški vozni park Siemens Mobility GmbH, citiran v sporočilu.

- Zeleni vodik postaja ključni steber celovitega varovanja podnebja na področju prometa, industrije in energetike. Kot minister za gospodarstvo in energijo sem zadovoljen, da lahko naša bavarska vodikova strategija vse bolj obravnava specifična vprašanja. Ta vlak je pomemben del te strategije za "obrnitev v transport" z uporabo vodika, zato spodbujamo ta projekt. Prepričan sem, da lahko z okolju prijaznim pogonom na vodik bistveno zmanjšamo emisije onesnaževal v tovornem in železniškem prometu ter prispevamo k dekarbonizaciji. Enostransko odvisnost od oskrbe z energijo je mogoče tudi zmanjšati in razširiti na številne regije sveta, "je dodal Hubert Aiwanger, bavarski minister za gospodarstvo.



- Zelo sem zadovoljen, da bomo lahko kmalu uvedli to inovativno tehnologijo na Bavarskem in jo preizkusili v redni uporabi. Pri zagonu tega projekta tesno sodelujemo s partnerji, saj smo prepričani, da lahko vodikov pogon prispeva tudi k razvoju privlačnega in celo podnebno nevtralnega železniškega potniškega prometa. Naš cilj je ta cilj doseči najkasneje do leta 2040. Podpora Bavarske pilotnemu projektu v vrednosti več milijonov evrov je več kot dobra naložba,« je dodal bavarski minister za promet Christian Bernreiter.

- Bayerische Regiobahn se vidi kot zanesljivega partnerja na področju mobilnosti za bavarsko družbo in jim želi iz dneva v dan zagotavljati podnebju prijazne storitve. Razmišljamo tudi o prihodnosti in veseli smo, da lahko danes pomagamo pri usmerjanju mobilnosti jutri. Ne glede na vsa projektna prizadevanja se veselimo testiranja na našem železniškem omrežju in znanja, ki ga bomo pridobili z uporabo vodikove tehnologije v železniškem sektorju. Skupaj s skupino Transdev, ki ji pripadamo, in našo celotno ekipo na kraju samem bomo projekt pripravili na najboljši možni način, da bomo prihodnje leto zagotovili nemoten testni začetek, je zaključil Arnulf Schuchmann, generalni direktor Bayerische Regiobahn.

Vozilo na vodikov pogon se razvija na podlagi platforme Mireo Plus podjetja Siemens Mobility. Gorivne celice, nameščene na strehi, so glavni sestavni del pogona vodikovega vleka. Sistem vključuje najnovejšo generacijo talnih baterij, ki jih dobavlja specialist za baterije Saft. Vozilo na vodikov pogon je priredba uspešne platforme regionalnega vlaka Mireo, ki je na voljo v baterijski različici in s klasičnim električnim pogonom, pravi proizvajalec.