Letališče Heathrow je objavilo rezultate za prvo četrtletje 2022. Finančno so ustvarili izgubo v višini 191 milijonov GBP (v primerjavi s 307 milijoni GBP v istem četrtletju lani).
Število potnikov je bilo 9,7 milijona v primerjavi z 1,7 milijona v prvem četrtletju 2021. To je verjetno prispeval k rezultatom storitev za stranke, ki so bili manj dobri – ocena ASQ je bila 4,13 (od možnih 5,0) v primerjavi s 4,25, ' odlično" ali "zelo dobro" se je zmanjšalo z 81 % na 79 %, točnost odhodov pa je padla z 82,5 % v 15 minutah na 72 %. Zadovoljstvo z varnostnimi čakalnimi vrstami se je zmanjšalo z 98,3 % na 95,0 %.
Prihodek Heathrow Express pri 14 milijonih GBP je bil približno polovico običajnega zneska v prvem četrtletju: primerjalni podatki kažejo, da je bil to 1.300 % več v primerjavi z 1 milijonom GBP, zabeleženim v prvem četrtletju 2021. Drugi prihodki od železnic – prihodki Heathrowa od razširitve linije Piccadilly do Terminal 5 – se je zmanjšal s 3 milijone GBP na nič. Prihodki od parkiranja so se povečali z 11 milijonov na 20 milijonov GBP.