Alstom je 9. maja 2022 podpisal pogodbo o dobavi 130 dvonadstropnih EMU Coradia Stream High Capacity za Landesanstalt Schienenfahrzeuge Baden-Württemberg (SFBW) za omrežje Baden-Württemberg. Alstom ima tudi sklenjeno pogodbo za zagotavljanje njihovega celovitega vzdrževanja za obdobje 30 let. S skupno vrednostjo skoraj 2,5 milijarde EUR je to največje naročilo za Alstom v Nemčiji doslej. Poleg tega pogodba vključuje možnost naročila do 100 dodatnih vlakov.
»Pri oddaji naročila smo postavili zelo visoke standarde glede zmogljivosti in tehnologije vozil. Na področju udobja potnikov postavljamo nove standarde v regionalnem železniškem prometu, ki jih v Nemčiji še niso dosegli. Ti vlaki so šprinterji v lokalnem prometu. S temi vlaki želimo pritegniti veliko dodatnih potnikov,« je dejal Winfried Hermann, minister za promet Baden-Württemberg. »Alstom mora vsakodnevno zagotavljati brezhibno obratovalno sposobnost vlakov v okviru tako imenovanega modela življenjskega cikla (LCC model). Poskrbljeno je bilo tudi za to, da kljub zelo zmogljivim vozilom z najvišjo hitrostjo 200 km/h dobimo tudi energijsko zelo učinkovita vozila. Alstom bo v času trajanja pogodbe odgovoren tudi za porabo energije.
Vlaki s štirimi vagoni so sestavljeni iz dveh dvonadstropnih voznih prikolic in dveh enonadstropnih vmesnih vagonov na pogon, ki ponujajo skupno 380 sedežev. Imajo dolžino 106 m in lahko delujejo v več. Uporabljali naj bi se na širšem območju Stuttgarta na progah v smeri Karlsruhe, Pforzheim, Heilbronn, Schwäbisch-Hall, Aalen, Friedrichshafen/Lindau in Tübingen ter Horb/Rottweil in na progi za visoke hitrosti Stuttgart - Ulm .
»Pri zasnovi vozila smo posebno pozornost namenili udobju potnikov. Na voljo bodo poševni sedeži, dobro oblikovane sedežne pokrajine, prostori za osebe z omejeno mobilnostjo, pa tudi inovativen koncept osvetlitve in močan Wi-Fi,« dodaja Volker M. Heepen, generalni direktor Landesanstalt Schienenfahrzeuge Baden-Württemberg. Poleg tega bivalni prostori, konferenčni in družinski predelki ponujajo visoko raven udobja, večnamenski predelki pa prostor za veliko prtljago, otroške vozičke in kolesa.
Široka enokrilna vrata ter optimizirani časi odpiranja in zapiranja omogočajo hiter vstop in izstop. Potniki z omejeno mobilnostjo lahko uživajo v razkošju potovanja z enakim udobjem kot drugi potniki. Pragovi vrat bodo omogočali dostop brez ovir s standardnega perona s 760 mm nad TOR, za postaje z različnimi višinami perona pa so v vagonu posebna dvigala za potnike na invalidskih vozičkih.
Vlaki bodo opremljeni s sodobno tehnologijo signalizacije in avtomatizacije v okviru projekta Digital Node Stuttgart (DKS, Digitaler Knoten Stuttgart), prvega digitaliziranega železniškega vozlišča v Nemčiji. Delovati bodo začeli leta 2025 hkrati s prvima dvema odsekoma DKS. Nadaljnja nadgradnja vozil na TSI CCS 2022, prihodnji razvoj evropskega standarda za čezmejni promet v Evropskem gospodarskem prostoru, bo uvedena do sredine leta 2027. To bo omogočilo uporabo vseh treh delov DKS.
Alstom je že prejel pogodbo za naknadno opremljanje obstoječih flot SFBW Talent 3 in FLIRT 3 EMU. Novi Coradia Stream HC bodo opremljeni tudi z enotama ETCS Level 2 in 3 na vozilu ter napravami za avtomatsko upravljanje vlaka (ATO) na stopnji avtomatizacije (GoA) 2. To bo prvič v Nemčiji. da bodo novozgrajena vozila opremljena s sistemom za spremljanje integritete vlaka (TIMS) in ETCS Level 3 ter v delnih fazah s sistemom za mobilno komunikacijo na železnici prihodnosti (FRMCS). To omogoča tesnejšo, gostejšo in energijsko varčnejšo vožnjo z digitalno napovedno signalizacijo in voznimi ukazi. Poveča učinkovitost in zanesljivost regionalnega prometa, zlasti na zelo obiskanih linijah.