5. maja 2022 sta DB in Siemens Mobility v tovarni Krefeld predstavila prvi Mireo Plus H in njegovo novo zasnovano prikolico za shranjevanje vodika. Vodikov Mireo z oznako 563 101 naj bi začel testno obratovanje v Baden-Württembergu prihodnje leto. Od leta 2024 naj bi se uporabljal v rednem potniškem prometu na progi Tübingen - Horb - Pforzheim namesto dizelskega vagona.
To poteka v okviru projekta H2goesRail, ki ga v okviru Nacionalnega inovacijskega programa za tehnologijo vodika in gorivnih celic (NOW) financira Zvezno ministrstvo za digitalne zadeve in promet (BMDV) v višini 13,74 milijona evrov. .
Ključni element za tehnično konkurenčnost vodikove tehnologije z vozili na dizelski pogon v vsakodnevni uporabi je hitro točenje goriva. DB je zato razvil nov postopek, ki omogoča, da je dolivanje vodika prvič tako hitro kot točenje dizelskega goriva.
Mireo Plus H z dvema avtomobiloma za projekt H2goesRail ima delovni doseg do 800 km (in do 1.000 km za različico s tremi avtomobili), največjo hitrost 160 km/h, vlečno moč 1,7 MW in začetni pospešek 1,1 m/s².