PKP Intercity se pripravlja na naslednji razpis za tirna vozila. Podjetje je pravkar povprašalo proizvajalce o pogojih dobave 46 novih električnih lokomotiv. To bo popolnoma klasičen vozni park - s hitrostjo do 160 km / h in enim elektroenergetskim sistemom.
PKP Intercity je proizvajalce tirnih vozil poslalo povabilo k predložitvi informacij (RFI) o dobavnih pogojih za 46 novih električnih lokomotiv z obratovalno hitrostjo V = 160 km/h. Družba tudi določa, da povpraševanje ni del nobenega postopka javnega naročanja in ni dolžan izbrati nobene ponudbe.
Kot beremo v obvestilu, bo PKP Intercity želel kupiti 46 novih električnih lokomotiv z naslednjimi splošnimi značilnostmi:
- Hitrost delovanja: min. V = 160 km / h
- Začetek obratovanja na Poljskem za vozilo, ki je skladno s trenutno veljavno TSI;
- Osni sistem Bo'Bo
- Modularna struktura vozila;
- Napajanje iz vlečnega omrežja 3kV DC;
- Najmanjša življenjska doba: 30 let;
- Večkratni vlečni pogon - najmanj 2 vozili;
- Najmanjša kilometrina med pregledi P1 - 25.000 km;
- Najkrajši čas za izvedbo popravila P4 - 60 mesecev;
- Neprekinjena moč - min. 5 MW;
- ETCS L2 baseline 3 z STM z radiotelefonem GSM-R;
- Sistem za diagnostiko na vozilu;
- Požarni alarmni sistem;
- Nadzor CCTV;
- Elektronski merilnik hitrosti z zakonitim snemalnikom;
- GPS lokacijski sistem;
- Komunikacijski sistem krov/zemlja;
- Komunikacijski modul GSM / LTE / 5G za izmenjavo podatkov
Gre torej za popolnoma klasičen vozni park, podoben nedavno dostavljenemu Griffinu . V okviru investicij v tirna vozila želi PKP Intercity do leta 2030 kupiti kar 162 električnih in 16 hibridnih lokomotiv . Razpis za večsistemske avtomobile, objavljen pred skoraj letom dni , pa se ne premika naprej . Kitajci v sodelovanju s FPS ne ukvarjajo s "hibridi" . Podjetje napoveduje tudi nakup hibridnega voznega parka z električnim izgorevanjem , a je za zdaj tudi pesem prihodnosti.
PKP Intercity namerava v letu 2024 uvesti 18 novih lokomotiv, v letih 2025 (18) in 2026 (10) pa še eno. Podjetje namerava naročiti vzdrževanje vozil do vključno prvega popravila P4. Proizvajalci imajo za oddajo informacij en teden, do 31. maja.
PKP Intercity namerava v letu 2024 uvesti 18 novih lokomotiv, v letih 2025 (18) in 2026 (10) pa še eno. Podjetje namerava naročiti vzdrževanje vozil do vključno prvega popravila P4. Proizvajalci imajo za oddajo informacij en teden, do 31. maja.