On je "" francoska blagovna znamka in vodilni. Zdaj vlak visoke hitrosti je preimenovala, pretresi je super Za 36 let, je sinonim za francoski inženiringa, ikona tehnična Majstorluk: vlak à grande Vitesse, TGV kmalu. Dne 2. julija, to obdobje je več: Francoska državna železniška SNCF imena visoke hitrosti vlaka v "Inoui" okoli. Kaj se sliši neverjetno, je. Ker je novo ime je podobno besedo "inouï", ki ima le ta pomen. Po objavi odločbe v konec maja ni bilo dolgo shilly. Prvi vlaki so že prebarvali. Od julija 2 in 16 železniških progah TGV je potem nov logotip na poti, do leta 2020 pa mora biti vsak. Odzivi niso bili dolgo v prihajajo. Mnogi vidijo preimenovanje le iztirjenja. Na spletu pa pada posmeh in smeh do nerazumevanja. Sun je dejal uporabniki Lyon železniški o "je za preimenovanje TGV, kot če ti je ime Ariane (Evropske lansirne, opomba.) Or ANDERST Airbus, mečejo svojo industrijsko dediščino."
Predsednik uprave SNCF skupine, Guillaume pepy, sama daje ravnodušnega in piše v časopisu "Le Parisien" smiselni: Tudi če stoji na vlakih ni več TGV, vendar je TGV tehnologijo v njej. In tam so bile stranke, ki bi glasovali za to ime.
SNCF s TGV zasleduje preimenovanju ambiciozen cilj: Novo ime je pričakovati, da bi pritegnili premium segment poceni železniški Ouigo več potnikov, se pričakuje povečanje za 15 milijonov Zuggästen. Danes je ta številka 105 milijonov na leto, ampak kaj Ouigo stranke predstavljajo le pet odstotkov. Do leta 2020 se pričakuje, da se je njihov delež povečal na 25 odstotkov. Tudi avtobus in storitve avto SNCF, Ouibus in Ouicar so že obrezani na ime linije Oui.
Ozadje nove marketinške strategije je liberalizacija francoskega železniškega omrežja: Od leta 2021, lahko druga železniška podjetja uporabljajo proge za visoke hitrosti. Da bi bili bolj konkurenčni, je treba vložiti do leta 2020, približno 2,5 milijarde evrov, za nove vlake, brezžična razširitev na celotno omrežje poti in posodobitev zastarele voznega parka. (Ch, 2017/06/02)