Proga iz Brno Prerova s predvidenim hitrostjo 200 kilometrov na uro, je, da je prvi od tako imenovane hitre povezave v Češki republiki. Njegovo ustvarjanje, pa je zaljubljen v razpisih za oblikovanje dela.
V treh od štirih tekmovanj v ocenjeni vrednosti več kot 230 milijonov uspešna francoska družba EGIS železniškega združenja v sodelovanju s češkim Centra za učinkovito Transport alias Cedop. Uprava železniška infrastruktura ocenila ponudbo kot najugodnejša.
V četrtem razpisu je bil najcenejši Češko podjetje Moravia Consult in Metroprojekt , ki sami so postavko za zgodnje podpisu pogodbe. Nasprotno, Egis in Cedop soočajo z nepričakovanimi težavami. Zapleti jim povzroča Češke zbornice pooblaščenih inženirjev in tehnikov v gradbeništvu (ČKAIT), katerih soglasje je potrebno za delovanje ključnih tujih oblikovalcev. Zbornica prvih osem v začetku maja francoskih inženirjev za podaljšanje registracije, tako imenovanih gostujočih predavateljev na leto. V dveh tednih, vendar pa je ČKAIT Chairman Pavel Křeček o priporočilih istega odbora odpovedan. Štirje francoski in imeli priložnost za delo na Češkem prišel naslednji, ki bo julija. Društvo za Egis in Cedop to pomeni izgubo kvalifikacije ponudbe RIA.
"Informacije, da je eden izmed kandidatov, v preostalih treh javnih naročil prenehal izpolnjevati kvalifikacije, lahko rečemo na splošno," predstavnica Catherine RIA Šubová. Podrobnosti ni želel komentirati, po železniških njeno dejanje v skladu z zakonom. Prav tako določa roke za ponovno dokazovanje usposobljenosti. Cedop preobrat v mnenju zbornica ne strinja in ne prizna sodbo in glede na njegov zastopnik Petra Šlegra ČKAIT priprave za ukrepanje. Zbornica je obljubil, da se odzove na vprašanja E15 do torka.
Zapleti za Francoza, vendar ne le svojo lastno knjižnico, temveč tudi drugi opozicijski kandidati v vrstnem redu, in sicer podjetja SUDOP Brno, Praga in SUDOP SUDOP EU, združenje končala v dveh tekmovanjih blizu drugega. Združenje SUDOP naslednjih izjemne kvalifikacije uporabljajo proti cenejšo konkurenco in ugovor na pravno obliko. "Družba Cedop ne ustreza opredelitvi poslovnega subjekta v skladu z zakonom o javnih naročilih," pravi šef SUDOP Praha Tomáš Slavíček. To Cedop zavrača dejstvo, da bo velika večina naročil zagotoviti partnerja EGIS Rail, tako da klub ni glavna dejavnost. Celotna stvar se zdi, da glavo v protimonopolni organ. Egis Rail je oblikovalec prog za visoke hitrosti, bi povezave do Prerov njegov prvi projekt v državi.