AFRIKA: Etiopiji premier Hailemariam Desalegn in predsednik Džibuti Ismail Omar Guelleh uradno odprl 756 km kitajsko-zgradili železniško progo, ki povezuje njihove države s slovesnostjo v Adis Abebi 5. oktobra.
"To je prvi standard merilnik elektrificirana železnica na celini zgrajena s kitajskimi standardi in tehnologijo, in zagotovo ne bo zadnji", kitajski veleposlanik v Etiopiji La Yifan je povedal lokalni mediji. "Veliko stojalo koristi od njega."
Merilnik linija 1 435 mm elektrificirana na 25 kV 50 Hz nadomešča metrov tirne železnice v out-of-uporabo, ki je odprla skozi leta 1917 je Nova linija zasnovana s specifikacijami Kitajske za delovanje pri temperaturi do 120 km / h, ki zagotavlja tovora tranzitni čas med 10 h in 12 h, v primerjavi z dveh ali treh dneh s tovornjakom.
Linija se prvotno uporabljajo za prevoz blaga, z potniški promet naj bi se začela po treh mesecih testno vožnjo. Prvi tovorni prevoz je dejansko vozijo na objektu začasno raztovarjanja v Merebe Mermersa, 112 km južno od Adis Abebi, v trenutku, ko so bile uporabljene za proge in gradbeni lokomotive delno končali premakniti pšenice, ki jih je vlada uvožene za uporabo v območjih, novembra 2015, prizadela suša.
Operacije bodo kitajski osebje uspelo še za prvih pet let, da bi čas za lokalno osebje, ki se usposabljajo;zaposleni so bili poslani tudi na Kitajskem in v Rusiji za strokovno usposabljanje.
Gradnja etiopski delu poti je stal približno US $ 3 · 4 milijarde, ki se financira 70% China Exim banke in 30% jih je etiopska vlada.
V letu 2011 je stanje železniške razvojne agencije Ethiopian Železniška Corp oddano Kitajska Železniškem pogodbo za gradnjo 330 km Sebeta / Addis Ababa je - Miesso del in Kitajska gradbeništvo gradbeni Corp pogodba za 339 km med Miesso in mejo z Džibutiju. 100 km Džibuti del progi je bila zgrajena z China Railway Construction Corp pod posebno US $ 505M pogodbe, ki jih je vlada podelila februarja 2012.
Junija 2014 je bil CSR Zhuzhou sklenili pogodbo za dobavo treh potniških in 32 tovornih električne lokomotive za progo. Ocenjeno na 7 · 2 MW, ta temelji na preizkušeni tehnologiji, a so prilagojeni lokalnim razmeram, vključno m višinske razlike na 2 000 in puščavskem okolju z dnevnimi temperaturami od 50 ° C, vendar hladnih nočeh.
CNR Dalian na voljo dizelske lokomotive za uporabo v gradbeništvu, in vagoni in vagoni so na voljo tudi iz Kitajske.
Linija je načrtovana kot prvi korak v širšem nacionalnem in na koncu regionalnega železniškega omrežja.Junija 2012 ERC podpisali US $ 1 · 7 milijard ključ pogodba za turško podjetje Yapı Merkezi za izgradnjo 389 pot kilometrov linije se začne na nivoju vode na Džibuti - Addis Abebi linijo in teče proti severu do Weldiya / Hara Gebeya. Zaključek je predviden za april 2018. China Communications Gradbena Co gradi naslednjih 220 km severno od Hara Gebeya do Mek'ele po pogodbi za 5 milijard US $ 1 ·. Črta se načrtuje tudi teči hara Gebeya proti vzhodu do pristanišča Tadjurah v Džibutiju, ki zagotavlja drugo pot do morja.