UK: Naročila v vrednosti več kot 600 milijonov £ za Stadler za dobavo 378 večkratni enoto avtomobilov za naslednjo East Anglia franšize so podpisali Abellio Veliki Britaniji in leasing podjetja Rock železniškem 4. oktobra.
V povezavi z 900m da funtov za 665 Bombardier EMU avtomobilov, ki je bil podpisan z Angel vlaki, 30. septembra, to dokonča, kar Abellio UK poslovodni direktor Dominic Booth je dejal, je bil "največji doslej v zasebni financira naročila vlak v Veliki Britaniji". V 1 043 vozila so predvidena za začetek obratovanja od pomladi 2019 do jeseni 2020, v celoti nadomešča floto, ki se uporablja v skladu s sedanjim Večja Anglia franšize.
Stadler je prvo večje naročilo za UK glavno progo kotalnega potniški parka zajema 58 Flirt UK vlakovne kompozicije, ki bo zgrajena v Švici. Na voljo bo 10 12 avtomobilov 25 kV 50 Hz inter-city EMU London - Norwich storitve z 628 standardnih in 80 prvovrstnih sedežev plus bistro in 10 12-car EMU za London - Letališče Stansted pot s 710 standardnem razredu samo sedeži. Za 24 štirih avtomobilov in 14 tri-car elektro-dizelske enote za standardni razred samo, da bodo regionalne storitve imajo dizelske motorje v moč modula avtomobila sredi vlaka.
Klimatizirane zglobni več-enote 160 km / h bo imel višino tal za 960 mm, 2 + 2 sedeži, wi-fi, električni točk, v realnem času za informiranje potnikov in regenerativno zaviranje.
Sredstva, ki vodi Rock in železniškem SL Capital Partners, z dodatno sofinanciranje investicijskega kapitala, ki ga zagotavlja GLIL investicijsko infrastruktura skupno podjetje Greater Manchester pokojninski sklad in Agencijo London sklada pokojnine. Dolg je bil urejen z DC Advisory iz Aviva, Sun Life, Barings Asset Management, Legal & General, standardni življenja investicije in Evropske investicijske banke, ki zagotavlja 28-letno £ 60m posojilo s pomočjo svojega evropskega sklada za strateške naložbe garancijo za prvo čas v Veliki Britaniji. Pravno svetovanje za dve železniški vozni park, naročil je bil zagotovljen z Bond Dickinson.
"Veseli smo, da zapre svojo drugo financiranje železniškega voznega parka, še posebej v kakšni so bili hlapne trge po Brexit," je dejal Rock Rail ustanovni partner Mark Swindell, ki je dodal, je "vesel, da bi lahko delo z novimi institucionalnimi vlagatelji, ki dokazujejo, da Rock Rail je postala privlačna za vlagatelje, ki želijo vlagati v Veliki Britaniji ". Rekel je, da "visoko konkurenčno dolgoročne narave sredstev, ki jih naše blue chip institucionalnih vlagateljev zagotavlja najboljšo vrednost za denar, da bi potnikom East Anglia in davkoplačevalce v času trajanja vlakov."
Rock Rail vstopil na trg železniškega z £ 200m dogovor za financiranje 25 šest-car Siemens dvojno napetost EMU za pot Govia Thameslink za železniški promet je Moorgate ki je bila podpisana februarja. Zdaj ponudbe financira več vozni park, kot tudi strukturiranje pristop k financiranju postaje, depoji in sredstev, ki jih železniško omrežje upravlja.
Dominic Helmsley, vodja SL Capital infrastrukture, je dejal podružnica Standard življenja Investments je "še posebej navdušena," za podpis Abellio ponudbo in dodal, "smo videli znaten nadaljnji potencial za zagotavljanje konkurenčne sredstva za nov železniški vozni park celotnem železniškem omrežju v Združenem kraljestvu".