Saudova Arabija: Savdska Železniška Co, je na dobri poti, da začnejo linijske prevoze potnikov na liniji sever-jug v začetku leta 2017, guverner Rijad Prince Faisal bin Bandar potrjena po poskusnem obratovanju od kapitala na 20. oktober.
Ko smo že po sojenju teči z CAF-zgrajena vlakovne kompozicije med Riadu in Al-Majma'ah, je dejal storitve se bodo začeli "v dveh ali treh mesecih". V potniški vlaki bodo delovale čez 1 250 km poti, ki povezuje Riyadh, Unayzah, Buraydah (Al Qassim), toča, Jawf in severni mesto Al Qurayyat; razsuti tovorni vlaki so bili teče na omrežju SAR od leta 2011.
CAF je dobavitelj floto vlakov za tako podnevi in čez noč storitev na podlagi pogodb, sklenjenih v letu 2012 in 2014. Prvotno nalogom šest dizel-električni pogonski vagoni in 27 trenerjev za dnevno oskrbo plus dve moči vagonov in 13 trenerjev za nočne vlake; dodatno moč avtomobila in še pet trenerjev je bilo odrejeno kot rezervne dele. 2014 bi dodal še tri moči avtomobilov in 17 več trenerjev. Vsak pogonski vagon ima dva dizelske motorje nazivne moči 1 800 kW.
Čeprav Savdska Railway Co pravi dolžine vlakov bo spremenljivka zadostiti povpraševanju, bo standard dan set imajo sedeže za 444 potnikov, medtem ko bodo nočni vlaki ponujajo privezov v morju in sedeže za 377. dan storitve The bo deloval s hitrostjo do 200 km / h med Riadu in Hail z nočnimi vlaki, ki vozijo s hitrostjo do 160 km / h med Riadu in Al Qurayyat. Vlaki bodo delovali po območjih, kjer se temperature lahko nihajo med -5 ° C in + 50 ° C. Veter pesek je neka nevarnost pri hitrosti vetra, ki je znašala 90 km / h.
Obstaja osem vrst vmesne vozila: spanje in restavracija avtomobili, prtljažni vagoni, prevoz avtomobilov in štiri vrste avto s sedeži v poslovnem ali ekonomskem razredu; V vsakem razredu obstajajo posebne avtomobile z molitvijo oddelkov ali družinskih področjih. Namestitev je na voljo tudi za potnike na invalidskih vozičkih.