11. aprila 2024 je bilo objavljeno, da je Renfe prejel prvih deset vlakov za visoke hitrosti AVRIL razreda 106. Začetek obratovanja flote razreda 106 bo pomenil izpodrivanje številnih vlakov razreda 130/730 Alvia EMU/EDMU, razreda 112 Avlo EMU in razreda 120 EMU – skupaj 15 vlakov. To bo podjetju Renfe Viajeros omogočilo, da jih kaskadno vključi na druge poti in poveča pogostost storitev:
- Med Madridom in Cádizom se bo število treh parov vlakov dnevno povečalo na štiri.
- Med Madridom in Huelvo se bo obstoječi en par vlakov razreda 121 povečal na dva dnevno.
- Med Madridom in Salamanco se bo število treh parov vlakov razreda 121 dnevno povečalo na štiri.
- Dva para vlakov dnevno med Madridom in Badajozom se bosta povečala na tri - tukaj so potrebni razredi 730.
- Uveden bo nov par vlakov med Madridom, Córdobo, Granado in Almerío. To bo zahtevalo uporabo razreda 730 (Granada–Almería ni elektrificirana).
- Podobno bo z uporabo razreda 730 nov par vlakov med Madridom, Zaragozo in Teruelom.
- Štirje avlo razreda 112 bodo prerazporejeni na obstoječe storitve Madrid-Sevilla in Madrid-Malaga Avlo, da se po potrebi podvoji zmogljivost.
– „Torre del Oro“ od Barcelone do Seville in Cádiza, ki trenutno deluje z EMU razreda 120, bo v prihodnje potekal z uporabo razreda 130.
– Nova storitev, ki uporablja EMU razreda 120.5, bo povezala Madrid z Burgosom, Miranda del Ebro in Logroño (en par vlakov dnevno).
Foto; google ..