Siemens Mobility napreduje pri veliki pogodbi za Egipt, ki naj bi železniški promet v državi dvignila na povsem novo raven. NAT (National Authority for Tunnels), vladni organ pod egiptovskim ministrstvom za promet, je 28. maja 2022 podpisal pogodbo s Siemens Mobility in njegovima konzorcijskima partnerjema Orascom Construction in The Arab Contractors za vzpostavitev popolnoma novega železniškega sistema v državi, ki bo služi tako potniškemu kot tovornemu prometu.
Foto; SIEMENS
Omrežje z največjo hitrostjo proge 230 km/h je opisano kot omrežje visokih hitrosti (čeprav je to na splošno oznaka za novozgrajene HSL s hitrostmi 250 km/h ali več) in naj bi imelo dolžino približno 2.000 km, ki povezuje 60 postaj in omogoča približno 500 milijonov voženj letno. Delovanje tega elektrificiranega omrežja 25 kV 50 Hz bo zagotovil operater, ki ga bo NAT še izbral; možno je, da gre za DB International Operations (DB IO).Stara in nova skladba se fizično ne srečata. Za operacijo bo Siemens Mobility dobavil vozila s svojih proizvodnih platform, ki bodo vključevale do 41 Velarojev z osmimi vagoni, 94 regionalnih EMU s štirimi vagoni Desiro HC in 41 Vectronov za tovorni promet. Zamisel je, da bodo potniški vlaki vozili podnevi, tovorni pa ponoči.
8. maja 2024 je Siemens Mobility po predstavitvi skladišča v Dortmundu in njegovih širitvenih načrtih predstavil Desiro HC EMU za Egipt med dogodkom, ki je potekal v testnem obratu Wegberg-Wildenrath (PCW). Egiptovska stran je zahtevala, da mora biti notranjost vlakov v skladu z evropsko prakso – od tod podobna zasnova kot pri enotah Desiro HC za DB.
To je bila tretja enota; prvi je prišel k nam na test lani poleti in je bil konec leta 2023 poslan v Egipt. Prvi Velaro se je prav tako pojavil na PCW konec leta 2023, vendar naj bi bil javnosti predstavljen šele na letošnjem InnoTransu. Prvi Vectroni za Egipt so že v proizvodnji. Več informacij sledi kmalu.