petek, 22. april 2022

[FRA-SNCF] Poceni kombinacije Ouigo na klasičnih sestavah iz 70. let

 SNCF, francoski prevoznik, je razširil železniško ponudbo Ouiga. Na progi Lyon - Pariz - Nantes so bile uvedene poceni povezave z uporabo posodobljenih vlakov iz sedemdesetih let prejšnjega stoletja



Ouigo Classique - tako se imenuje storitev SNFC - je bil ustvarjen za ljudi, "ki si lahko privoščijo daljšo pot", predvsem pa za tiste, ki cenijo nizko ceno. Vstopnice v novi storitvi se gibljejo od 10 do 30 evrov. Za otroke velja fiksna cena - 5 EUR ali 8 EUR. Dodatno se plačajo prevoz prtljage (5 EUR) in kolesa (10 EUR) ter kolesa (10 EUR) in v kovčku - 5 EUR. Vstopnice so na voljo samo na spletu.

Alternativa TGV

Doslej sta bila vzpostavljena dva para povezav med Parizom in Nantesom ter en par med Parizom in Lyonom. Od sredine maja namerava SNCF razširiti obseg storitev na še tri pare med prestolnico in Nantesom. Posledično bodo imeli potniki na izbiro pot skozi Chartres in Le Mans ter pot skozi Les Abrais in Saumur. Povečalo naj bi se tudi število povezav med Lyonom in Parizom na dve na dan. To pomeni, da bo storitev Ouigo Classic obiskala 14 lokacij.

Vlaki pospešijo do 160 km / h. Čas potovanja na relaciji Pariz - Nantes bo na koncu od 3 ure. 30 minut. do 4 ure in 15 min. In potovanje na relaciji Pariz - Lyon od 4 ure. 45 min. do 5 ur in 15 min.

Nizke cene vozovnic in potreba po daljšem potovanju so posledica uporabe starejših lokomotiv in vagonov. SNCF uporablja i.a. osveženi vagoni Corail, ki so začeli obratovati leta 1975 in naj bi imeli takrat višji standard potniške storitve (klimatska naprava, boljša zvočna izolacija in udobnejša vožnja zahvaljujoč novemu vzmetenju). Vozila od zunaj so prebarvana v roza barvo, kar se nanaša na korporativni bar OUIGO.

"Starinski vagoni"

- Notranjost je precej pestra: nekaj sedežev je bilo treba zamenjati, le nekaj avtomobilov ima električne vtičnice. Ni wifija in je malo "vintage", a nam je všeč in je všeč tudi popotnikom, pravi Alain Krakovitch, direktor TGV-Intercités v francoskih medijih. - Če bomo nadaljevali s projektom, bomo posodobili notranjost vlakov. Damo si dve leti, da preverimo, ali obstaja povpraševanje po tovrstni storitvi. Če bo vse po sreči, bomo ponudbo razširili – dodaja vodja projekta.

Ouigo Classique je del strategije SNCF za privabljanje 200 milijonov novih potnikov na dolge proge v Franciji in Evropi v štirih letih. Predpostavka prevoznika je, da v dveh letih preveri, ali bo projekt sprejet na prometni trg in ali bo donosen. Prvi vlaki v storitvi Classique so odpeljali v ponedeljek, 11. aprila.