Španski državni prevoznik Renfe bi rad začel delovati na eni najpomembnejših železniških prog za visoke hitrosti v Evropi - med Parizom in Londonom.
Dejstvo, da Renfe razmišlja o vstopu na progo, kjer trenutno deluje Eurostar, je bil prvi portalski železniški časopis, ki je zapisal . com . Kot je povedal tiskovni predstavnik Renfeja, ki se je pogovarjal z novinarji, obstajajo možnosti, da bi na liniji Pariz-London "namestili" še enega operaterja.
Po besedah predstavnika španskega operaterja o potrebi po uvedbi še enega prevoznika na progi priča dejstvo, da je bil pred pandemijo potencial proge ocenjen na 9 milijonov potnikov na leto, medtem ko je z vlaki Eurostar letno potovalo 7 milijonov ljudi. Kljub temu , da se Eurostar zaradi izbruha koronavirusa sooča na robu bankrota , Renfe verjame, da se bo trg leta 2022 vrnil v okvir pred epidemijo in "bo prostor za konkurenco Eurostarju."
Renfe želi uvesti vlake, ki jih že ima na relaciji London–Pariz, in namerava zanje izvesti posebno certifikacijo, ki je potrebna za progo in podsisteme – britanski in francoski. Britansko vodstvo HS1 LTD in Getlink - operaterja, ki se ukvarja s podvodnim predorom, bo pomagalo pri odobritvi vozil. Teh bo 7. Španci želijo zaslužiti na vlakih štiri leta po opravljenih investicijah. Za zdaj ni govora o morebitnem datumu začetka vlaka.