petek, 1. september 2017

[ USA - Amtrak ] Nove lokomotive za Illinois in Wisconsin

Nove lokomotive zdaj služijo strankam Amtrak v Illinoisu in Wisconsinu, z enotami, ki jih vzdržujejo ameriške, srednje močne, Amtrak, ki delujejo na državnih sponzoriranih storitvah v regiji.
Te lokomotive Siemens Charger, ki so bolj gladke in imajo izboljšane zmogljivosti hitrosti in varnostne funkcije ter zmanjšane emisije izpušnih plinov, nosijo nov logotip Amtrak MidwestSM, ki spodbuja omrežje povezovalnih vlakov petih držav (glej spodnjo sliko). Po zaključku dobave bodo 33 lokomotiv razporejene iz Chicaga .



"Naše posamezne poti Amtrak Midwest so postale še močnejše, saj so del mreže povezovalnih vlakov, postaj in rezervacijskih sistemov, ki so produkt naših državnih partnerjev, ki delujejo skupaj pod krovom Amtrak," je povedal Michael Franke, višji direktor Amtrak - Državna naročila. "Te lokomotive bodo napajale blagovno znamko Amtrak Midwest, s čimer bodo našim strankam nudile še boljše storitve."
Proizvedena s strani Siemensa na svojem vozlišču za proizvodnjo železnice v Sacramentu v Kaliforniji, v 1000 kilometrov, nova flota ( ki je deloma na sončno energijo)  ponuja številne prednosti, kot so nižji stroški vzdrževanja, manjša poraba goriva in tišje delovanje.
Lokomotivo Charger poganja visoko zmogljiv dizelski motor Cummins QSK95 z močjo 4,400 konjskih moči in deluje s hitrostjo do 125 kilometrov na uro. To  je prva hitrostna potniška lokomotiva, ki izpolnjuje najvišje zvezne okoljske standarde, kar pomeni 90-odstotno zmanjšanje emisij in zmanjšanje porabe goriva do 16% v primerjavi s prejšnjimi lokomotivi. 


Opremljeni so tudi z elektronsko nadzorovanim regenerativnim zavornim sistemom, ki med zaviranjem porabljajo energijo iz vlečnih motorjev, da bi krmili dodatne in napajalne sisteme za zmanjšanje porabe goriva.
"Gradimo te lokomotive v Kaliforniji, za ZDA, s čimer najnovejše tehnologije oživijo kolesarje," je dodal Armin Kick, podpredsednik Siemens Mobility za lokomotive. "To so med najčistejšimi lokomotivami v državi in ​​ponosni smo, da ne samo tesno sodelujemo z Amtrakom in državnimi DOT-ji, da bi jih prinesli na Sredozemlju, temveč tudi našo zanesljivo verigo dobaviteljev iz vse države."
Lokomotivi, kupljeni prek 216,5 milijona dolarjev v zveznih skladih, so le del večjih prizadevanj za izboljšanje potniškega železniškega prevoza v Illinoisu in Midwestu.