Združeno kraljestvo: Direktne železniške storitve so uradno predstavile eno od 10 električnih lokomotiv Združenega kraljestva razreda 88, ki jih je naročil od podjetja Vossloh España (kasneje ga je pridobil Stadler) septembra 2013, ki ga je financiral Beacon Rail Leasing. DRS je dejal, da bi kombinacija električnega in dizelsko-električnega obratovanja 25 kV 50 Hz v eni lokomotivi "povzročila spremembo pri dostavi tovornih in potniških storitev".
Razred 88 je bil razvit iz dizelske lokomotive razreda 68, ki je sedaj v uporabi z DRS, in deli kabine, karoserijo, podstavne vozičke, nadzorno opremo in pogonske pogone. Glede na Stadler je UKDual v električnem načinu 4 000 kW in 708 kW pri uporabi Caterpillarjevega dizelskega motorja, ki je v skladu s standardom Euro IIIB. Največja hitrost je 160 km / h in lahko vleče 1 800 ton tovornega vlaka pod elektrifikacijo 25 kV, preden potuje v dizelskem modelu na neizlečeni progi.
Preskušanje prve lokomotive 88 001 je zdaj zaključeno na vezju Velim na Češkem. V UKDualu je med preskusi potekal vlak z dolžino 1 500 ton in lokomotiva Siemens Eurorunner ER20 med preskusi, kar je dejal Stadler, ki je vključeval postopek odobritve vozila, vmesnik s stezo in vozno streho, zavorne razdalje ter študij zmogljivosti pod različnimi pogoji in pri prehodu med dizelski in električni načini. DRS je dejal, da je bilo testiranje zaključeno pred časovnim okvirom, pri čemer je lokomotiva izvajala "zelo dobro", vendar ni mogla reči, kdaj naj bi lokomotive pričele obratovati v Združenem kraljestvu.