ŠPANIJA: Ministrstvo za razvoj pravi, da ostaja na tečaju odprt leta 2019 prvi del proge za visoke hitrosti med Madridom in Badajozom v regiji Extremadura blizu meje s Portugalsko. S tekmovanjem, ki je zdaj v teku, bo prvi del, ki bo vstopil v službo z dizelskim vlekom, 177 km med Plasencia in Badajozom.
Elektrifikacija med Plasencia in portugalsko mejo bi sledila leta 2020, glede na ministrstvo. Upravljavec infrastrukture ADIF je razpisal ponudbe za oblikovanje.
Na vzhodnem koncu proge je ministrstvo s proračunom v višini 975 000 EUR ponudilo razpis za usmerjanje študij za visoko hitrostno uskladitev med Madridom in Oropesa. Predlagana proizvodnja v enem letu bi bila nato prednostna uskladitev objavljena na javnem posvetovanju in predložena ministrstvu za okolje v odobritev v četrtem četrtletju leta 2018.
Poleg revizije dela, opravljenega leta 2008, bo študija preučila možnosti, s katerimi bo novi liniji omogočala Toledo, da "poveča potencialno povpraševanje", kot tudi Talavera de la Reina. Upoštevala bo tudi infrastrukturna dela, potrebna na območju Madrida, da bi tovornim vlakom omogočili uporabo linije za visoke hitrosti v Extremaduri.