POLJSKA: Pismo o nameri za razvoj, gradnjo in preizkušanje prototipne elektrodne dizelske enote je 19. septembra podpisal regionalni železniški operater PolRegio, investicijski in lizing družba Polski Tabor Szynowy in proizvajalec železniškega voznega parka Fabryka Pojazdów Szynowych H Cegielski, ki bo sodeloval na projektu z železniškim raziskovalnim inštitutom IPS Tabor.
Podjetja, ki so vključena v projekt, so v lasti ali v lasti nacionalne agencije za razvoj industrije ARP. Razvojni stroški so ocenjeni na 30 m złoty, od katerih bi polovica prišla iz razvojnega programa Innotabor, ki ga vodi raziskovalni in razvojni center NCBiR.
Partnerji pričakujejo, da bodo v letu 2019 dokončali prototipni vlak. Blagovno znamko Plus bi bila tridelna neartikulirana enota z zmogljivostjo 370 potnikov, ocenjena pri 2,4 MW in največja hitrost 140 km / h v električnem načinu in 1 6 MW z največjo hitrostjo 120 km / h pri uporabi dizelske moči.
Med dizelskim gorivom bi lahko deloval do 600 km v vozilu, pri čemer bi z električno energijo po možnosti zmanjšal celotne stroške obratovanja v primerjavi z enoto, ki je samo dizelsko gorivo.
Medtem ko je večina poljskega železniškega omrežja že najučinkovitejša in potekajo načrti za polnjenje, je PolRegio prepričan, da obstaja možnost uporabe flote 30 elektrodistribucijskih vlakovnih kompozicij.