Rešitev brez CO2 na tirih: FLIRT Akku At InnoTrans Stadler bo predstavil eno od svojih 44 vozil za Deutsche Bahn in organ za javni prevoz ZÖPNV Süd, ki bo delovalo brez CO2 na omrežju jugozahodne Nemčije Pfalz. Ti novi vlaki bodo postopoma nadomestili sedanja dizelska vozila. Na elektrificiranih odsekih proge inovativni FLIRT Akku vozi pod vozno mrežo kot tradicionalni električni motorni vlak. Ko se vozna mreža konča, vozilo preklopi na baterijsko napajanje. Navedeni doseg v načinu samo z baterijo je najmanj 80 kilometrov, plus operativna rezerva. Najvišja hitrost je 140 km/h, za uglajeno vožnjo potnikov pa skrbi zračno vzmeteno podvozje. FLIRT Akku z dvema avtomobiloma za mrežo Palatinate je nekoliko daljši od standardnega FLIRT in ponuja prostora za skupno 325 oseb. Večnamenska enota je klimatizirana, opremljena z WiFi in ima prostorne večnamenske predale v vsakem prostoru za vkrcanje. Predstavitev FLIRT Akku za omrežje Deutsche Bahn Palatinate Track T10/40, 26. september 2024, 11:00 Messe Berlin