torek, 27. avgust 2024

[ČD Cargo-ALSTOM] ČD Cargo je naročil še 11 lokomotiv TRAXX3 MS

 ČD Cargo je 20. 8. 2024 naročil še 11 lokomotiv TRAXX3 MS kot uresničitev zadnje opcije iz prvotne pogodbe za te lokomotive. Razvoj zaporednih naročil in možnosti je bil naslednji.


Avgusta 2018 je bilo naročenih prvih deset lokomotiv, 388.001 - 010, z možnostjo za do 40 dodatnih. Sledila je ločeno dostavljena lokomotiva 388.011, naročena v začetku leta 2021 in dana v promet v začetku leta 2022, ki jo je Bombardier Transportation izdelal za ČD Cargo kot nadomestilo za zamudo pri dobavi prve serije.

Od možnosti je bilo sredi leta 2022 naročenih 16 TRAXX (s proizvodnjo, razdeljeno na dve seriji, do zdaj je bilo dobavljenih le 388.012 - 016), sredi leta 2023 je bilo potrjenih še 12 lokomotiv (za hčerinski družbi ČD Cargo na Poljskem in Slovaškem). , zdaj pa sledi naročilo za preostalih 11 TRAXX-jev. 388.011 je tudi del okvirne pogodbe, tako da je slednja zapolnjena v celoti 50 enot.

Medtem je bilo aprila 2021 po ločeni pogodbi naročenih 10 TRAXXov za delovanje znotraj avstrijske podružnice CD Cargo Niederlassung Wien. To bodo 388.017 - 026 z (trenutno) predvidenim začetkom obratovanja leta 2025. Skupaj bo ČD Cargo uporabljal 60 lokomotiv TRAXX3 MS.

TRAXXes do 388.026 bodo opremljeni z EbiCab na vozilu ETCS, naslednji pa z Atlasom. Zamuda pri odobritvi EbiCab za nadzorovano delovanje ETCS je razlog, zakaj ta tip lokomotive še vedno ni odobren za obratovanje na glavni progi v Avstriji in za delovanje pod nadzorom ETCS na Češkem, kar bi lahko predstavljalo velik problem za uporabnike teh TRAXX po uvedbi edinega delovanja ETCS na čeških koridorjih od januarja 2025. Vendar si Alstom trdo prizadeva doseči odobritev do konca tega leta.

Najzgodnejša dobava sodobnih interoperabilnih lokomotiv za ČD Cargo bo deset Vectron MS različice A54, od katerih je bila prva na ogled na Rail Business Days junija letos. Večina teh je že zgrajenih, vendar so uskladiščeni in čakajo na odobritev...