19. marca 2024 je bil zadnji, 137. ICE 4 predan DB. Richard Lutz, izvršni direktor DB, Volker Wissing, zvezni minister za digitalne zadeve in promet, Manja Schreiner, senatorka za mobilnost, promet, varstvo podnebja in okolje v Berlinu, Michael Peterson, član upravnega odbora DB za potniški promet na dolge razdalje, in Roland Busch, izvršni direktor družbe Siemens AG, sta se udeležila uradne slovesnosti ob imenovanju na glavni postaji v Berlinu. ICE 4 s sedmimi vagoni je bil krščen z vodo iz Spree v Berlinu.
Siemens Mobility je od leta 2016 dobavil 137 EMU razreda 412 v treh različnih različicah – skupaj več kot 1500 avtomobilov s približno 105.000 sedeži. Slovesnost je zaznamovala zaključek največjega programa javnih naročil v zgodovini DB. Poleg 37 enot s sedmimi vagoni je v prometu še 50 vlakov z dvanajstimi vagoni in 50 XXL ICE 4 s trinajstimi vagoni. Slednje nudijo sedeže za skoraj 1.000 potnikov in vozijo na progah, po katerih je še posebej povpraševanje, na primer iz Hamburga prek Severnega Porenja-Vestfalije in preko proge za visoke hitrosti Ren/Majna v južno Nemčijo. Tako kot druga letala 412 s sedmimi vagoni bo ICE "Spree" vozil predvsem med Berlinom in Severnim Porenjem-Vestfalijo ter med Frankfurtom na Majni, Münchnom, Salzburgom in Celovcem.
Richard Lutz, izvršni direktor podjetja DB: »Siemens in DB sta izvedla ta projekt ob pravem času. Širitev voznega parka DB je osrednji vzvod za doseganje cilja naše strategije Starke Schiene (Strong Rail): podvojitev števila potnikov na vlakih na dolge razdalje. Samo v 137 vlakov smo vložili 6 milijard EUR. V letu 2024 bomo še naprej vsake tri tedne za naše potnike uvajali nov vlak ICE.”
Volker Wissing, zvezni minister za digitalne zadeve in promet: »Ljudje v naši državi upravičeno pričakujejo čimprej spet zanesljive in točne vlake. Do leta 2030 bo torej okoli 12 milijard evrov vloženih v nove vlake na dolge razdalje, flota ICE bo naraslo na 450 enot, povprečna starost vlakov ICE in Intercity pa bo padla z 18 na 12 let. V kombinaciji s splošno prenovo omrežja vsi znaki kažejo na izboljšanje."
Roland Busch, izvršni direktor družbe Siemens AG: »Točna dobava zadnjega ICE 4 pomeni velik skupni uspeh za Deutsche Bahn in Siemens. Kot najdaljši vlak v floti ICE ima ICE 4 približno 25 % več sedežev. In ker je lažji in bolj aerodinamičen, porabi 30 % manj energije kot prejšnji modeli. V svoji življenjski dobi vsak vlak zamenja 20.000 avtomobilov in prihrani do 400.000 ton CO2."