nedelja, 17. marec 2024

[GER-DB] DB's Class 249 bo začel redno obratovati

 15. marca 2024 je bila na ranžirni postaji v Halleju (Saale) predstavljena nova generacija lokomotiv, ki bo v prihodnosti naredila floto DB Cargo učinkovitejšo in zmogljivejšo: Vectron Dual Mode light. Čeprav je bil Class 249 DB javnosti prvič predstavljen že na InnoTrans 2022, je bil tokrat trenutek, povezan s prihajajočim začetkom delovanja.



Luč razreda 249 Vectron DM je bila posebej optimizirana za operativne zahteve DB Cargo. V primerjavi z običajnim Class 248 Vectron DM je nekaj ton lažji za še učinkovitejše delovanje in omogoča dostop do odcepov in stranskih tirov z manjšo nosilnostjo. To koristi obremenitvam posameznih vagonov, ki bodo postali hitrejši in učinkovitejši, saj se bo čas za menjavo lokomotiv znatno zmanjšal. Poleg tega je nova generacija lokomotiv vnaprej opremljena za digitalno obratovanje vlakov v prihodnosti.  

Sigrid Nikutta, članica upravnega odbora za tovorni promet pri DB in predsednica upravnega odbora DB Cargo: "Ta nova generacija lokomotiv je pomembna za DB Cargo. Številne stranke bodo imele koristi od tega in - pomembna za vse nas - okolje je veliki zmagovalec. Če to lokomotivo poganjamo z zeleno elektriko in HVO dizelskim gorivom iz jedilnega olja, našim strankam ponujamo dobavno verigo skoraj brez CO2 od začetka do konca – brez vmesnih postankov. Skratka, nova generacija lokomotiv bo dolgoročno povečal učinkovitost železniškega tovornega prometa."

DB je naročil 150 lokomotiv pri Siemens Mobility v začetnem naročilu: 146 za DB Cargo in 4 za DB Bahnbau (in še eno za DB Regio). Z uporabo novih lokomotiv z dvojno močjo bo DB Cargo prihranil okoli 12 milijonov litrov goriva in 25.000 ton CO2 na leto. Prve lokomotive bodo uporabljali okoli najsodobnejše evropske ranžirne postaje v Halleju (Saale) v Saški-Anhalt in Saški.