15. marca 2024 sta CAF in nizozemski regionalni operater javnega prevoza ter železniško podjetje Qbuzz podpisala pogodbo o dobavi 10 novih regionalnih EMU za MerwedeLingelijn, večinoma enotirno železnico med Dordrechtom, Gorinchemom in Geldermalsenom.
Novi vlaki, ki bodo dobavljeni leta 2028, bodo EMU s tremi vagoni, ki bodo temeljili na CAF-ovi platformi Civity. Imeli bodo največjo hitrost 160 km/h in bodo opremljeni z vgrajenim sistemom ETCS. Kapaciteta 60 m dolgih enot je približno 350 potnikov. Poleg tega bosta na voljo dva prostora za kolesa (skupaj 12) in za invalidske vozičke. Na vsaki strani vsakega avtomobila bosta dva para vrat za hiter dostop in skrajšanje časa bivanja. Na krovu bo eno stranišče, dostopno za invalidske vozičke.
Medtem ko je pogodba sklenjena med Qbuzz in CAF, Provincie Zuid-Holland finančno prispeva k novim vlakom: 13,8 milijona EUR je predvidenih v proračunu za obdobje do decembra 2033, od tega največ 10 milijonov EUR za kritje dodatnih stroškov s povišanjem obrestne mere. Preostalih 3,8 milijona evrov je namenjenih ohranjanju voznoredne ravni storitev vlakov in izogibanju krčenju prometa. Provincie Zuid-Holland je CAF dala finančno garancijo za naročilo vlakov. Poleg tega dežela porabi 12 milijonov EUR za predhodno amortizacijo sedanjega voznega parka (tj. EMU tipa GTW 2/6 in GTW 2/8, ki ga je izdelal Stadler).
Naročilo je nastalo zaradi spleta okoliščin. Leta 2022 je postalo jasno, da bo treba QBuzz-floto GTW EMU, ki opravlja regionalne storitve na MerwedeLinelijn, naknadno opremiti z ETCS OBU zaradi namestitve ETCS na postaji Dordrecht, ki bo začela veljati od leta 2027. Stroški za naknadno opremljanje približno 48 milijonov EUR, medtem ko bi bila takrat pričakovana preostala 'življenjska doba' GTW le 10 let.
Na podlagi premislekov skupaj z vključenimi organizacijami v projektu ETCS se je Provincie Zuid-Holland odločila, da je naložba v ETCS za sedanji vozni park negospodarna in da bo floto GTW odpisala prej, kot je bilo pričakovano. To bi bila priložnost za odpravo pomanjkljivosti v trenutnem stanju voznega parka: GTW nimajo stranišč, nimajo dovolj vhodnih vrat, da bi bil čas bivanja na postajah kratek, medtem ko bodo novi vlaki nudili več možnosti potnikom z omejeno mobilnostjo.
Delovanje vlakov na Merwerdelingelijn, poimenovanem po dveh rekah (Merwede in Linge) na tem območju, je del regionalne koncesije Drechtsteden-Molenlanden-Gorinchem (DMG koncesija), ki jo je regionalni organ za javni prevoz Provincie Zuid-Holland podelil Qbuzzu, hčerinska družba italijanskih državnih železnic Trenitalia. Koncesija naj bi se iztekla decembra 2026, vendar je bila podaljšana do decembra 2033. O podaljšanju za sedem dodatnih let so se odločili v dogovoru o zamenjavi sedanjih vlakov z novimi in uvedbi brezemisijskih, tihih avtobusov. Tako vlak kot avtobus sta del omrežja R-net.
Naročilo Qbuzz je še en uspeh za CAF na dolgem seznamu naročil na Nizozemskem v preteklem času. V zadnjih letih je CAF v NS dostavil 118 vozil Sprinter Nieuwe Generatie EMU s tremi in 88 vozili Sprinter Nieuwe Generatie s štirimi avtomobili (na osnovi platforme Civity), od NS prejel naročilo za 60 novih vozil EMU z visoko zmogljivostjo (delno dvonadstropno) in naročila za metroje in tramvaji za Amsterdam.