četrtek, 10. avgust 2017

[ CZ - ČD ] novo in moderna za "Praga Masarykovo" in osrednja postaja

Načrtovana posodobitev, postaje je evidence. Sždc se projekt projekta in posodablja dokumentacijo o posodobitvi in gradnjo postaji praga masarykovo. Namesto prvotno predlaganega podhodu pod železniško postajo bo to del gradnje novega veži v obliki za predelano in centralno komisijo ministrstva za promet, odobren projekt projekta pa lahko določi dokončanje dokumentacije za ozemeljsko upravljanje.
" v nasprotju s prvotno izgradnjo, pod železniško postajo, bo to del, stavbe, da zgradi nov veži v obliki strehe nad platformo, ki povezuje območje ulic v firence, hybernské in opletalovy z Ploščadi od železniške postaje in tudi," bližje pavel nelson. Zasnova vzhodnega veži, dežnik platforma nad platformo, temelji na različici osnovne postaje. Praga masarykovo železniška postaja, v sodelovanju z družbo pragi in jakub cigler arhitekti.


Dokumentacija, ki je zagotovljena, bo popolno postavitev, na masaryk postaji, tj. števila in lokacije tekočih stopnic, stopnic ali dvigal. Obravnavala ga bo lokacija sistema za vodenje in obveščanje, prostor za potnike, sobe in pohištvo. To bo povzročilo predlog za prostor v obsegu, v katerem morajo potniki trenirati za dostop do vlaka. Prav tako bo obravnaval funkcijo od in na. Nastavi glavno pot za pešce, da ne bo prišlo do trčenja z čaka potniki.
Seveda bo osnutek pristopov z ulic hybernské in firenc. Nenazadnje mora študija obravnavati tudi, stran. Izvajalec se arhitekturne arhitekturo in obdelavo video ter predstavitev gradnjo. Del pogodbe je obdelava 3 d modela vseh delov stavbe, ki bo podlaga za obdelavo popolnega predelavo
Ozemlje, postaja je edinstveno razvojno mesto v samem centru prage, ki je dobro povezano z mestno strukturo in je tudi v neposrednem stiku z drugimi pragi in mimopražskými. " zasnova študije spoštuje in uporablja edinstvenost lokacije. Poudarja ohranjanje poudarja
" veseli nas, da se je sždc odločil za rešitev, ki ustvarja nov javni prostor z dovolj zeleno za izboljšanje, osrednjega dela prage. Poleg tega bo zanimiv element med zgodovinsko železniško postajo in sodobno stavbo, ki bo na obeh straneh tirov v nekaj letih stala na obeh straneh tirov," doda petr bat, izvršni direktor za razvojne dejavnosti v
Napiši načrte v avgustu. Ocenjeni čas obdelave dokumentacije je 18 mesecev in skupaj s potrebnim časom za javno naročilo se lahko pričakuje, da se bo teritorialne odločitev sredi leta 2019. spoznal okoli 11 milijonov kron. Skupni stroški naložb za posodobitev postaje so približno 1,655 milijard kron.