Siemens in DB Cargo AG sta podpisala okvirni sporazum za dobavo 100 lokomotiv. Na koncu pogodbe je tovorni promet Deutsche Bahn poklical 60 Vectronovih multisistemskih lokomotiv. Lokomotive bodo služile na Rhino-alpskem koridorju (DACHINL: Nemčija, Avstrija, Švica, Italija in Nizozemska). Dostava vozil se bo začela konec leta 2017. Lokomotive bodo delovale tudi v Belgiji od leta 2020. Lokomotive bodo imele največjo moč 6,4 MW in največjo hitrost 160 km / h in bodo opremljene z evropsko Sistem za nadzor vlakov (ETCS). Ti bodo zgrajeni v tovarni Siemens v Münchnu-Allahu v Nemčiji.
"S tem naročilom DB Cargo vlaga v prihodnost tovornega prometa po železnici. Naročene multisistemske lokomotive bodo omogočile obratovanje vlaka iz Nizozemske v Italijo brez spreminjanja lokomotiv, kar bo omogočilo hiter, učinkovit in okolju prijazen evropski tovorni promet Prijazen, "pravi Jochen Eickholt, direktor Siemens Mobility Division.
"Vrstni red za multisistemske lokomotive predstavlja nadaljnji mejnik v programu za razširitev in posodobitev naše evropske flote za lokomotive, ki poteka že štiri leta. Hkrati je ta proizvod ključna sestavina naše strategije rasti za interoperabilni evropski železniški tovorni promet S sodelovanjem z Siemensom v tem projektu upamo, da bomo vzpostavili partnerstvo, ki bo odločno podpiralo naše ambicije glede vozil v zvezi z našim glavnim načrtom železniškega tovornega prometa, "pravi dr. Jürgen Wilder, direktor DB Cargo AG.
Siemens je pred kratkim prodal 500. električno lokomotivo Vectron. Prvi Vectron je bil dostavljen leta 2012. Lokomotive se uporabljajo za tovorni in potniški promet. Flota Vectron je trenutno certificirana za delovanje v Avstriji, Bolgariji, na Hrvaškem, v Češki republiki, na Finskem, v Nemčiji, na Madžarskem, v Italiji, na Norveškem, v Poljski, v Romuniji, v Srbiji, na Slovaškem, v Sloveniji, na Švedskem, v Švici in v Turčiji.