ITALIJA: Trenitalia se je strinjala, da bo pridobila 17 od nekdanjih vlakovnih kompozicij Fyra V250, da bi razširila svoj vozni park za visoke hitrosti. Pogodba vključuje petletno vzdrževanje "polno storitev" z neobvezno petletno podaljšanje.
V skladu z obvestilom, objavljenim v Uradnem listu EU 11. avgusta, je Trenitalia dejal, da je 4. avgusta zaključil sporazum. Upravičevalec je ugovarjal, da bi lahko vlake zagotovili samo prevozniki, ki so upravičili oddajo naročila brez predhodnega javnega razpisa. Posamezni dobavitelj za "tehnične razloge". Pojasnila je, da je bil sporazum "nakupni pogoj, ki izkorišča posebno ugodno priložnost, ki je na voljo za zelo kratko ceno po ceni, ki je znatno nižja od tržnih cen".
19 vlakov je bilo prvotno naročeno od AnsaldoBreda leta 2004 za opravljanje storitev visoke hitrosti med Nizozemsko in Belgijo, vendar so jih NS in SNCB zavrnili v začetku leta 2013 po vrsti velikih neuspehov. Odkupi ga proizvajalec, so vlaki ostali v lasti Leonardo, nekdanje skupine Finmeccanica, ki je bila izključena iz prodaje AnsaldoBreda v železniško postajo Hitachi Rail Italia.
Trenitalia pričakuje, da bo V250 po nekaj tehničnih spremembah zanesljivo delovala na progah srednje hitrosti. Zahvaljujoč zmogljivosti 25 kV 50 Hz in 3 kV DC so vlaki primerni za delovanje po vsej Italiji. Pričakuje se, da bodo prvi štirje nizi na progi Puglia vstopili junija 2018, pri čemer bodo zamenjali ETR485 in ETR600 Pendolinos, ki delujejo Frecciargento in Frecciarossa iz Romov in Napolija do Foggie in Bari. Preostalih 13 bo sledilo v naslednjem letu, pri čemer se dve rezervni deli uporabljajo za rezervne dele.
V250s je treba prenoviti interno, da ponudi razrede Standard, Premium in Business, skupaj z bistro / bar. Dva vlaka sta bila poslana obratu Hitachi Rail Italia v Pistoia, lokalna poročila pa kažejo, da se drugi prevažajo s terminala za prevoz tovora Prato, kjer so bili shranjeni po vrnitvi z Nizozemske. Prvi rekonstruirani komplet naj bi bil predstavljen na dogodku Expo Ferroviaria v Milanu oktobra.