torek, 08. avgust 2017

[ UK - British Railways] Študije še vedno potekajo za elektrifikacijo čez Pennine

Združeno kraljestvo: Odločitev o obsegu projekta ni bila sprejeta, da bi elektrifikirala prehodno progo iz Stalybridgea v bližini Manchestera v Leeds, York in Selby, je 24. julija v železniškem listu obvestil oddelek za promet .

Program elektrifikacije omrežja Rail je dosegel precejšnje prekoračitve stroškov, 20. julija pa je vlada napovedala preklic projektov Cardiff - Swansea, Kettering - Nottingham / Sheffield in Windermere, ki pravi, da bi uporaba elektrodistribucijskih vlakov lahko ponudila podobne koristi za potnike, ne da bi pri tem potrebovala moteče Inženirska dela.
Pripombe državnega sekretarja za promet Chrisa Grayinga med obiskom v Mančesterju naslednji dan so povzročile zaskrbljenost, da bi se lahko elektrifikacija trans-Pennine tudi preklicala. "Ni nam potrebno električizirati vsake vsake poti", je Financial Times citiral Graylinga in pojasnil, da obstajajo odseki poti "zgrajeni v viktorijanskih časih", ki so "zelo težki" za elektrifikacijo in kjer je uporaba Bimodna vozila, ki delujejo na dizelskem motorju, bi bila manj zapletena.
Vendar je DfT potrdil, da se to nanaša na podroben obseg projekta. Oblikovanje elektrifikacije še vedno poteka v času, ki je bil napovedan, ko je bil projekt "neizkoriščen" septembra 2015, s čvrstimi načrti, ki bodo kmalu pripravljeni na odločitev o naložbi, ki bo sprejeta prihodnje leto.
Pričakuje se, da bo elektrifikacija vzpostavljena do leta 2022, čeprav se njen obseg lahko spremeni iz prvotnih predlogov v luči razvoja tehnologije voznega parka; Franšizo TransPennine Express FirstGroup ima Hitachi bimode več enot po naročilu, kot tudi lokomotive, ki so vlečejo lokomotive CAF, ki so bili naročeni za začetno uporabo z dizelskimi lokomotivi.
"Trenutno se oblikujejo in razvijajo večje nadgradnje na linijo Manchester - Leeds - York, da bi nam omogočili boljše potovanje za potnike od leta 2022", je povedal predstavnik DfT Railway Gazette . "Potniki pričakujejo visokokakovostne storitve v železniškem prometu in zavezani smo k elektrifikaciji, kjer prinaša koristi, a bodo tudi izkoristili nove tehnologije za izboljšanje potovanj."