Šest let po smrtonosni nesreči hitrega vlaka, zaradi katere so oblasti po vsej Kitajski upočasnile hitrosti ekspresnih vlakov, namerava država ponovno zvišati hitrost svojih hitrih vlakov na 350 km/h.
Vlaki, ki so del kitajske hitre železnice, so sicer zgrajeni za hitrosti do 350 km/h, a je Peking leta 2011 po smrti 35 ljudi v trčenju vlakov v provinci Džedžjang odredil znižanje hitrosti na 250—300 km/h.
Po poročanju Beijing News namerava vlada uvesti povečano hitrost na trasi Peking—Šanghaj septembra.
Vlak za 1.318 kilometrov potrebuje trenutno 6 ur, z večjo hitrostjo pa bodo pot skrajšali na samo 4,5 ure. Za to traso bodo uporabili najnovejše kitajske hitre vlake, imenovane fušing, ki so jih razkrili junija in so sposobni razviti hitrost 400 km/h.
Kitajska je dom najdaljše železniške mreže hitrih vlakov, ki predstavlja ostro konkurenco domačim letalskim prevoznikom. Od 31 kitajskih pokrajin jih je 29 povezanih z ekspresno železnico, izjemi sta samo še Tibet in pokrajina Ningšja na severozahodu.
Kitajska je dom najdaljše železniške mreže hitrih vlakov, ki predstavlja ostro konkurenco domačim letalskim prevoznikom. Od 31 kitajskih pokrajin jih je 29 povezanih z ekspresno železnico, izjemi sta samo še Tibet in pokrajina Ningšja na severozahodu.