Velika Britanija: Serijska proizvodnja razreda 802 elektro-dizelskih vlakov za Great Western Railway na zahodu Anglije medmestnih storitev med Londonu, Devon in Cornwall je zdaj že poteka v tovarni Hitachi Rail Italiji v Pistoia.
Hitachi je dobavo 22 pet avtomobilov in 14 devet avtomobilov AT300 enote do franšize FirstGroup po pogodbi z voznega parka, leasing družbe Eversholt Rail. Dva pre-serije pet avtomobilov kompleti zgrajena na Kasado obratu družbe so že odpremljeni iz Japonske, s prvim naj bi prišli v Veliki Britaniji na 17. junija se bodo sledila v avgustu s predhodno serijo devet avtomobilov enote. Ti trije vlaki so se naročila v skladišču Hitachi v Doncaster, preden se začne poskusno delovanje od Stoke Gifford skladišču v bližini Bristola.
Vseh 36 nizov so zaradi dostave do konca leta 2018, do takrat pa Hitachi je zaradi zaključili podobnih Class 800 enot, ki se dobavlja za London - Bristol - storitve Swansea v okviru Oddelka za Intercity Express program prevoznika - Cardiff.
Za razliko od 800s razreda, kjer se popolna Karoserije dobavljenih iz Kasado za opremljanje na Newton Aycliffe so trenja mešamo varjene karoserije za 802s razreda dovaja Pistoji kot "ravne pakete" za lokalno montažo uporabljajo isti proizvodni liniji, ki sestavljeni ETR1000 hitri vlaki za Trenitalia. Komponente, kot so odjemniki toka in zavorne opreme se v veliki meri, ki jih v istih proizvajalcev v Veliki Britaniji kot razreda 800 dobavni verigi. Hitachi je od prevzema v letu 2015, vključno z okrepljenim CNC obdelovalni zmogljivosti in novo dvotirnem testiranje lopi ki se je začela novembra po ceni € 70m veliko vlagala v nekdanji tovarni AnsaldoBreda.
Direktor GWR Komercialni razvoj Matthew Golton dejal dostava 802s razreda in povezane program izboljšav infrastrukture bi "res preoblikovati" storitev upravljavca West of England od sprememb voznega reda januar 2019. Elektrifikacija med Paddington in Newbury, plus sprememb ustavitev vzorce vzhodno od Exeter naj bi zmanjšala London - krat Penzance potovanja za do 14 minut.