Transrapid -Trasse kaplja. Deževnica je zbrala na vozišču z odsluženo preskusni stezi zgoraj. Zdaj deluje svojo pot navzdol. To pade na tla skozi luknje v beton ali teče navzdol nerjavne kovinske robove in meter visoke stebre. Na nagrobni kamni so temno sive in zelenkasto proge; Lišaji in alge uspevajo na njih. Mah raste počasi na tem področju.
Tu v bližini mesta Lathen v okrožju Emsland plavajoče nekoč vodilni projekt nemške visokotehnološke industrije. Do 450 kilometrov na uro dosegel Transrapid pri preskusih na 31,5 km dolgi progi za preskušanje, in večina lokalnih ljudi, ki so ga sem ljubil. Ker je bil relativno miren, ne le hiter, ampak tudi magnetno lebdenje vlak. Ona ni potreboval osi, brez sklopke, brez prenosa, brez kolesa.
Poganja, vodeni in miruje Marvel nemški inženiring elektromagnetnih sil je bila. Transrapid je tehnološka revolucija. In postal resno milijard.
Sin proizvajalca klobas, izumitelj je, da bi v dvajsetih letih prejšnjega stoletja je navdih, izobražuje več elektromagnetov, da lebdi. Za let se je raziskovanje o incidentu, leta 1934 je zaprosil za patent. V poznih šestdesetih prepričan Kemper industrijo in politiko njegove ideje. Ker enega do 500 km / h bi-Maglev popolnoma zapolni Zurenje luknjo v tem času med hitro, a zelo draga letala in vlake Zockel nemških železnic.
Siemens , Thyssen , AEG , Krauss -Maffei, MBB noter, leta 1978 je zvezna vlada odobrila testni objekt obsežno v Emsland. Do leta 1987 je bila zgrajena, z več sto milijonov znamk davkoplačevalskega denarja. Več kot 500.000 ljudi pride na podeželju Lathen voziti Transrapid enkrat.
"Vlak je dal našo regijo v duhu optimizma, da so politiki dano tukaj, dvigalko v roki," pravi Karl-Heinz Weber, za 24 let direktorja skupnosti Lathen. Spet in spet močna v politiki in poslovanju bodo razpravljali o glavnih Transrapid linije: iz Hamburga v Berlin, od Porurju v Porenju, od Pariza do Leningrada. In seveda od glavne železniške postaje do letališča, ki slovi po Edmund Stoiber "v desetih minutah" govora.
Toda ne le spoznal. Ker so stroški gradnje proge so ogromne. In nemške železnice kot projektni partner nima prevelikega interesa v Transrapid. Konvencionalni vlaki ne morejo uporabljati te poti. Predvsem pa je spletna postala zasebna hitri vlak: ICE. "Niso želeli konkurence v svoji hiši, in med političnimi strankami je bilo premalo prepričani zagovorniki," pravi Lathens občina glavni Weber.
Transrapid projekta po naslednjem se črta. In potem pride do uničujoče nesreče .
Pet leseni križi stojijo v Lathen od tal, le nekaj metrov od hoduljah. Nosijo imena 23 ljudi, ki so umrli tu 22. septembra 2006. Do 9:53 TR08 vozi Transrapid 31 gostov iti na testno vožnjo. Za 9:54 pops: Vlak trči z več kot 160 kilometrov na uro, na delavnici z dvema zaposlenima na krovu. Tisti odgovorni niso prinesli ton vozilo v času izven proge. 23 moških in žensk prihaja, deset so včasih hudo ranjenih.
To je konec za Transrapid. Od zdaj naprej, niso obiskovalci lahko več. Ugled kot varno prevozno sredstvo, ki je uničena. Smrt udarec postavlja bavarska vlada je Wunderzug: 2008 zaključila načrtovano Transrapid od glavne železniške postaje do letališča. Korporacije, ki sodelujejo ThyssenKrupp in Siemens umaknila. Zvezna vlada bo ustavil spodbujanje konec leta 2011; skupna gradnja, sistem za podporo delovanja tehnologije in so stala nemškega davčnega zavezanca okoli 1,4 milijarde evrov.
Vse se ustavi: vedno
Danes lahko slišite žvrgolenju ptic samo po preskusni stezi. Na progi je za dobrih pet let, vse, kar je še vedno: za vedno. Ker je strošek razgradnje delovanja podjetja IABG polašča pot in iznese bakrenih kablov, prodati kot staro železo.
Nedaleč od preostalega tira še ostanki nekdanjih vlakov lebdenju. V skednju bližnje domačije je Transrapid predhodnik "komet" skrije. In na zadnji industrijska družba scruffy polovico Transrapid TR06 v pokapajte. Umazanija in grafiti oznake onesnaževanju enkrat več kot 400 km / h, vlak, so kolesa obrnil, barva je piling iz uničenega sprednji plošči.
Konec leta 1999 je bila skupina vložila nizozemskih šaljivcev v ogrinjalo in delovanje bodalo pol TR06 s težkega prometa kot novoletno šalo v svojem mestu Drachten, tam razstavljal. Kasneje, vandali pa je pred vlak, pred nekaj leti je bil odpelje nazaj v Lathen.
"Nekega dne bomo lahko kupili nazaj tehnologijo Kitajske"
Ni napak, pa sije zadnji Transrapid. Rdeča in bela TR09 je v nekdanji testiranje centra - in je tako dolgo, da je sprednji konec ogromne tovarniške stavbe sega 76 metrov. Avtomobili so širši od ICE. V notranjosti so še vedno diši kot nov, se redko uporablja. Po 70.000 kilometrih krožišča okoli Lathen kot je bilo; vlak za stostruko prevoženih kilometrov je bila zgrajena. Samo mehanika da TR09 pripravljeni za evakuacijo: konec leta 2016, je Zvezna republika prodali na desetine vlaka milijonov EUR , za 200,001 evrov.
Za let, je TR09 stala okoli, kmalu IABG hčerinsko INTIS lahko uporabite celotno dvorano za svoje raziskave. Veliko skoraj 20 inženirjev in strokovnjakov magnet tehnologije so bile nekoč tudi na testni stezi v uporabi. Zdaj se sicer uporabljajo del Transrapid tehnologije. Ti razviti sisteme napolniti električnih vozil med kratkimi postanki na semaforjih ali o avtobusnih postajališč: z električno energijo iz rastlin v asfaltu.
Namesto polnjenje kabel električne energije se prenaša brez stika preko indukcije v vozilu - kot nekoč Transrapid. "Ta metoda omogoča manjši, lažji baterije možne. Vozilo ni treba nositi s seboj toliko shranjeno energijo," pravi Ralf Effenberger je INTIS CEO. Sistem stoji preizkus v praksi: "Mi smo že pretvori nekaj električnih avtomobilov."
Effenberger, zdaj 52, je bil nekoč vodja preskusne steze. Rad je Transrapid: tako zelo, da včasih ga uporabljal kot mobilno pisarno, ki delajo z računalnikom na vlaku, medtem ko je skozi Emsland nazaj in herbrauste. "Nekega dne bomo lahko kupili nazaj tehnologijo iz Kitajske," pravi. V Šanghaju, in samo tu, Transrapid je za prevoz v delovanje : od leta 2004, na razdalji 30 kilometrov med letališča Pudong in postaje podzemne železnice.
Nič sunkovit, tresenje, stokanje ali škrtanje
To je veselje za vožnjo. Nič sunkovit, tresočo roko, stokanje ali škrtanje. Si komaj hitrost. Na nekaterih ture v "Shanghai Maglev" dosegel hitrost 430, vendar je po manj kot minuto, da ima nazaj dol: razdalja je prekratka.
Kljub nekaterim težavam z maglev kitajskih podjetij zanašajo na magnetno lebdenje. Proizvajalec vlaka CRRC je objavila načrte za ustvarjanje lebdenje vlak, da bo do 600 kilometrov na uro. Test steza je že zgrajena.
Obrat v Lathen potrebuje nikogar. Kljub temu pa je 31,5 km dolga pot ni porušili. Za let, država in IABG trdijo o stroških: je ocenjena na najmanj 40 milijonov evrov. Zvezna vlada je sicer obljubila operaterjem za financiranje razgradnje. Ampak on vpraša, IABG je bilo pričakovati, svoje prihodke od prodaje bakra in jekla s ceste in 19,3 milijona evrov nadomestil plačilu zavarovanja za Unglückszug. Upravno sodišče Višje dežele Berlin-Brandenburg je dal zvezni vladi v pravo februarja; spor še ni končan. To bo trajalo, dokler ne začne rušenje. Kmetje Lathener je prav: Dokler hoduljah na svojo lastnino, ki jih zaračunavajo več najemnine.
TR09 pričakujemo srečnega konca. Transrapid nazadnje bo kmalu napredoval v klobase tovarni v Nortrup: Hermann Kemper. Velika-Vnuk izumitelja končal z vlakom iz ostankov iz federacije. Hočeš, da ga postavite v prostorih in jo uporabite kot prostor za sestanke. Konec maja bo prevoz začne.
Njegov zadnji Ride Transrapid pa se ne zamenjati: 170-tonski vlak, ki carted na plato tovornjake po Spodnji Saški. Ne z 450 stvari, predvsem pa pri hoji. Ampak se vrne domov, kjer je bil zasnovan in kje ga bodo spoštovali. Vsekakor bolje od starega tiska.
Če povzamemo: Po propadu Transrapid, stare načine visijo na testni stezi v Emsland k sebi. Za let, država in operaterji trdijo o stroških neuspešnega projekta in izvedbo tega. Transrapid zadnji, po vsem, bo kmalu treba prevažati v prostorih izumitelja - njegov pravnuk je kupil vlak.