V času razstave Transport & Logistic prejšnji teden smo naleteli na novega člana lokomotive platforme Stadler Rail je: v nadaljevanju Euro4001 ". To je "dizel samo" različica nove lokomotive platforme Stadler za celinski Evropi, ki je njena naslednica zelo uspešen Euro 4000 serijo .
Predlagana zunanja zasnova Euro 4001 spominja, da je v družini EuroDual loco . Vidimo srebrno pobarvan opravljanje šest osi lokomotive s sivo pobarvan okvir. Stadler navaja Euro4001 temelji na podsisteme in komponente, ki se uporabljajo za Euro4000 in Sacaste modelov. Je večnamensko, dizelsko-električni, šest-osi lokomotiva tako tovornih in potniških storitev. To je sistem AC-vleko z IGBT pretvornike.
Največja sprememba v primerjavi s predhodnikom pa je drugačna pobudnik. V namesto starega, a zelo zanesljivih 16-710 G3C-U2 dizelski motor od EMD, Stadler zdaj predlaga, da namestite Caterpillar C175-16 z do 3000 kW moči, ki zagotavlja Euro4001 z 500 kN začetkom vlečno silo in najvišjo hitrost 160 km / h. Razlog za zamenjavo EMD-motor je preprosta, stara motorja ni v skladu z zdaj obveznih norm ES26 / 2004 emisije Stopnja IIIB je Caterpillar motor.
Do zdaj je bila Euro4001 obstaja samo na papirju. Njegov predhodnik Euro4000 se še zgradili . Poglejmo, kaj bo prinesla prihodnost.