20. februarja 2024 sta RAILPOOL in Siemens Mobility sklenila okvirno pogodbo za dobavo do 250 Vectronov. S podpisom pogodbe je bilo takoj odpoklicanih 70 lokomotiv, od tega 24 lokomotiv Vectron MS in 46 lokomotiv Vectron AC. Njihova dobava se bo začela v začetku leta 2025.
Okvirni sporazum vključuje različice Vectron, ki lahko delujejo v do 16 državah in na različnih evropskih koridorjih (sever-jug in vzhod-zahod). Lokomotive s 6.400 kW bodo imele odvisno od različice največjo hitrost do 230 km/h. Količina 230 km/h Vectrons je v razpravi in je lahko del prve serije.
Vključno s tem prvim pozivom je Siemens Mobility prodal več kot 2400 lokomotiv iz družine Vectron 96 strankam v 16 državah. Do danes je flota prevozila več kot 900 milijonov km. Lokomotive na platformi Vectron so odobrene za obratovanje v 20 evropskih državah.
Torsten Lehnert, izvršni direktor podjetja RAILPOOL, pravi: »Nedavna širitev našega sodobnega voznega parka poteka z v prihodnost usmerjenim poudarkom na največji operativni prilagodljivosti za naše stranke. Poleg večsistemskih lokomotiv za promet vzhod-zahod dodajamo v svojo ponudbo še AC lokomotive, predvsem za skandinavski koridor in regijo DACH. Tako kot lokomotive MS bodo tudi AC lokomotive opremljene za prihajajočo širitev ETCS v Evropi.” S tem naročilom se RAILPOOL-ov vozni park Vectron poveča na skupno 228 strojev.
Trenutno ima podjetje v svoji floti (vključno z naročili) tudi 355 TRAXX-jev. RAILPOOL je bil ustanovljen leta 2008 v Münchnu in je zdaj aktiven v 19 evropskih državah. Z več kot 600 električnimi in hibridnimi lokomotivami ter 148 potniškimi vozili (z naložbo 2,6 milijarde evrov) je eden največjih ponudnikov v Evropi. Njegova flota letno prevozi 85 milijonov km. RAILPOOL ima šest lastnih delavnic in skladišče z več kot 4000 različnimi rezervnimi deli in komponentami.