Danes (5. februarja) je prvič v zgodovini potnike v Evropo pripeljala električna večkratna enota, ki jo je izdelal kitajski velikan CRRC. Vlak, ki ga je prvotno naročil Leo Express, je začel preizkušati na progi Ústí nad Labem - Kolin, ki jo upravlja Regiojet.
Linearno testiranje se je na Češkem začelo prejšnji mesec. Tekli so brez potnikov. Odobritev več enot Sirius je bila odložena že več let - tri enote z možnostjo nakupa več deset več je pred več kot petimi leti naročil Leo Express, ki pa jih zdaj zaradi lastništva ni več zanimal.
Testni vlak se je na progo vrnil leta 2022, po dodatnih težavah, ki jih je povzročila pandemija. Tekmovalec Leo Expressa - RegioJet - se je s potniki odpravil na sprejemne vožnje. Vendar ni podatkov o tem, ali namerava končne enote kupiti pri CRRC.
Specifikacije vlaka in notranjo zasnovo je razvil Leo Express na podlagi lastnih potreb, vključno z aluminijasto karoserijo, dvosistemskim napajalnikom, hitrostjo do 160 km / h in 300 sedeži. Kar je še posebej pomembno, je treba vlak prilagoditi tudi za vstop na poljske tire.
Imeli smo priložnost biti na prvem od tečajev, ki jih je opravilo vozilo. Ob 8:36 uri smo se iz Ustija odpeljali z vlakom v smeri Kolina. Vsak dan bo vlak na tej progi služil dvema paroma vlakov. O naših vtisih o potovanju (o tem lahko že pišemo) lahko danes preberete v izjemno zanimivem vozilu.