Stadler začne izvajati drugi projekt, izdelan v ZDA: prva od treh dizelsko-električnih nizkopodnih enot (FLIRT) za okrožje San Bernardino Transportation Authority (SBCTA) je zapustila tovarno Stadler v Salt Lake Cityju.
Celotno sporočilo za medije Stadlerja v angleščini: |
---|
Stadler začne izvajati drugi projekt, ki ga proizvajajo ZDA: prvi od treh vlakov DMU za tranzitno upravo okrožja San Bernardino (SBCTA) zapusti Stadlerjev proizvodni obrat v Salt Lake Cityju. To je drugi projekt, ki ga Stadler lahko dostavi tranzitnemu organu iz svoje lokacije v Salt Lake Cityju, potem ko je leta 2019 dostavil vlake do proge Texrail Metroja Trinity Metro v Fort Worthu, TX. Po prihodu v okrožje San Bernardino so vse tri dizelske večnamenske enote (DMU) je predvideno, da bodo vozila podvržena obsežnemu testiranju na infrastrukturi SBCTA. Septembra 2017 je okrožna prometna uprava San Bernardino naročila tri (3) dizelsko-električne nizkopodne FLIRT-e pri Stadlerju za potniško železniško storitev Arrow, znano tudi kot projekt Redlands Passenger Rail. Vlaki vozijo na dnevni poti devet (9) milj s petimi (5) postajami na koridorju med tranzitnim centrom San Bernardino in Univerzo Redlands. »Z veseljem smo letos dostavili ta najsodobnejša vozila v okrožje San Bernardino. Prepričani smo, da bodo naši DMU omogočili SBCTA, da svojim strankam zagotovi odlične storitve potniškega železniškega prometa in da bodo potniki po uspešnem zaključku testiranja uživali v potovanju z novimi vlaki,« je povedal Martin Ritter, izvršni direktor Stadler US Inc. «To je šele začetek dolgoletnega odnosa med Stadlerjem in SBCTA. Ko zaključujemo projekt DMU, smo že začeli naslednji projekt za SBCTA: vodikov vlak FLIRT H2,« je dejal Ritter. Zasnova vozil DMU omogoča delovanje mešanega voznega parka, vključno s tovornimi vlaki. DMU so v skladu z zahtevami za alternativno tehnologijo vozil (AVT) Zvezne uprave za železnice (FRA) in izpolnjujejo zahteve Zvezne tranzitne uprave (FTA) Buy America. FLIRT-i za SBCTA ponujajo 116 sedežev in dodatno stojišče za 120 potnikov. "Ta začetna pošiljka predstavlja vrhunec trdega dela in sodelovanja za izboljšanje tranzitnih možnosti v okrožju San Bernardino," je dejal Curt Hagman, predsednik uprave za promet okrožja San Bernardino. "To je tudi ključni prvi korak k uvedbi čistejših tranzitnih tehnologij, ki bodo učinkovito premikale naše prebivalce po vsej regiji." Poleg treh DMU sta leta 2019 SBCTA in Stadler podpisala prvo pogodbo o dobavi vlaka na vodikov pogon, ki bo vozil v Združenih državah. Vodikov vlak FLIRT H2 je trenutno v razvoju v Stadlerjevem sedežu v Švici in naj bi bil uveden leta 2024 kot del Arrow. |