Z decembrom 2024 bo metropolska regija Berlin-Brandenburg (metropolitansko območje) uporabljala svoje prve regionalne BEMU. Z začetkom izboljšanega in razširjenega voznega reda za leto 2025 bo NEB (Niederbarnimer Eisenbahn) zagotavljal potniške storitve na Netz Ostbrandenburg (omrežje East Brandenburg) z uporabo 31 dvovagonskih vlakov Mireo Plus B, naročenih septembra 2021 pri Siemens Mobility.
Za slednje omrežje, ki pokriva linije RB12, RB25, RB26, RB35, RB36, RB54, RB60, RB61, RB62 in RB63, je NEB 2. junija 2021 (ponovno) dobil naročilo na mednarodnem razpisu zveznih dežel Berlin in Brandenburg. , ki so odgovorni za načrtovanje in financiranje regionalnih železniških potniških storitev v regiji VBB (Verkehrsverbund Berlin - Brandenburg). Netz Ostbrandenburg, ki ga upravlja Mireo BEMUs, bo vključeval naslednje linije:
- RB12 Berlin Ostkreuz – Oranienburg – Templin Stadt,
- RB25 Berlin Ostkreuz – Werneuchen,
- RB35 Fürstenwalde (Spree) – Bad Saarow Süd,
- RB36 Frankfurt (Oder) – Beeskow – Königs Wusterhausen,
- RB54 (Berlin Gesundbrunnen/Lichtenberg–) Löwenberg (Marka) – Rheinsberg (Marka),
- RB60 Eberswalde – Wriezen – Frankfurt (Oder),
- RB61 Schwedt (Oder) – Angermünde,
- RB62 Angermünde – Prenzlau,
- RB63 Eberswalde – Joachimsthal.
Samo progo RB26 Berlin Ostkreuz – Müncheberg (Mark) – Kostrzyn (Poljska) bodo še naprej upravljali LINK DMU, ki so jih zgradili PESA.
Sprva sta VBB in NEB nameravala kupiti le 26 Mireo. Kasneje je bilo odločeno, da se naroči 31 BEMU, s čimer se bo vozni park bistveno povečal v primerjavi s trenutnim stanjem: diagramiranih bo skupno 42 enot, 31 kompletov Mireo Plus B in 11 DMU razreda 632 LINK. Naročilo VBB je bilo oddano za 12 let, skupna letna količina je znašala 6,7 milijona železniških kilometrov.
Razpis dežel Berlin in Brandenburg je bil očitno usmerjen v alternativne pogonske tehnologije in zmanjševanje onesnaževanja okolja. Na neelektrificiranih odsekih proge bo Mireos uporabljal litij-ionske baterije - predhodno napolnjene na elektrificiranih odsekih. Regenerirana zavorna energija se uporablja tudi za pogon vlaka. Mireo Plus B z dvema avtomobiloma ima baterijski električni doseg več kot 90 km.
S prehodom z DMU na BEMU se bo letna poraba dizelskega goriva zmanjšala za okoli 4,4 milijona litrov. Novi vlaki bodo tudi popolnoma odpravili lokalne emisije CO 2 in, odvisno od mešanice električne energije, zmanjšali tudi čezregionalne emisije za približno 11.500 ton na leto. Hkrati bodo občutno zmanjšali izpuste drobnega prahu.
Novo omrežje Netz Ostbrandenburg izpolnjuje tudi vse regionalne standarde kakovosti železniškega prometa, ki jih določata deželi Berlin in Brandenburg. Novi vlaki bodo zagotavljali dodatne storitve na progah RB25, RB26 in RB60. Mireos bo imel 128 sedežev in 12 prostorov za kolesa, invalidske vozičke in vozičke. Opremljeni bodo s tremi vrati na vsaki bočni steni, ki bodo omogočala potnikom na invalidskih vozičkih ali vozičkih, da se brez ovir in hitro vkrcajo in izstopijo. Načrtuje se, da bosta na nekaterih storitvah dva Mirea delovala v več, da bi zagotovili dodatno število sedežev.
V Mireosu bodo potniki imeli tudi brezplačen dostop do brezžičnega interneta, sistem za obveščanje potnikov v realnem času in posebej določen družinski prostor. Okoli 60 električnih vtičnic je enakomerno razporejenih po obeh avtomobilih, pa tudi USB polnilna vrata in mesta za induktivno polnjenje.
Naročilo Mireo vključuje tudi pogodbo o servisu in dobavi rezervnih delov do decembra 2036. Siemens Mobility bo zagotovil razpoložljivost vlakov v celotnem obdobju pogodbe. Del te storitvene pogodbe ni le organiziranje izvajanja vseh potrebnih vzdrževalnih dejavnosti, temveč tudi nenehni nadaljnji razvoj vzdrževalnih dejavnosti, prilagojenih uporabi vozil po meri naročnika.
DB Regio in NEB sta 25. avgusta 2021 podpisala pogodbo za vzdrževanje nove flote Mireo Plus B podjetja NEB. To pomeni, da se bodo od spremembe voznega reda decembra 2024 BEMU-ji vzdrževali in popravljali v obratu DB Regio v Berlinu-Lichtenberg. S sklenitvijo pogodbe DB Regio in NEB prvič stopnjujeta običajen način vzdrževanja vozil.
LINK DMU-ji se bodo še naprej vzdrževali v objektu NEB v Basdorfu. Izvajalo se bo tudi vzdrževanje vodikovih vlakov, ki bodo nabavljeni za progo RB27.