sreda, 24. november 2021

[FRA/GER-ALSTOM] Avelia Horizon za SNCF je prejel nemško

 17. novembra 2021 je Alstomov zelo hitri vlak Avelia Horizon prejel prestižno nemško nagrado za oblikovanje, uradno nagrado za oblikovanje, ki jo podeljujeta nemški oblikovalski svet (Rat für Formgebung) in nemško ministrstvo za gospodarstvo in tehnologijo. Nagrada je priznala uspešno kombinacijo naprednega inženiringa in močne osredotočenosti na trajnostni razvoj Avelie Horizon z navdihujočimi organskimi obrisi in notranjim dizajnom, ki zagotavlja resnično izjemno izkušnjo potnikov.



Avelia Horizon, različica, imenovana TGV M (ali „TGV prihodnosti“) za SNCF, ima najvišjo delovno hitrost 350 km/h in lahko prevaža do 740 potnikov. Skupni projekt Alstoma in SNCF se je začel septembra 2016 in je bil razdeljen na tri faze: določitev parametrov do konca leta 2017, načrtovanje, izgradnja in avtorizacija novega TGV za približno štiri leta ter začetek komercialne storitve sredi leta 2022. .

V slednji točki je prišlo do premika, saj je zdaj rečeno, da naj bi prvi vlaki začeli obratovati leta 2024. Skupno je bilo julija 2018 naročenih 100 enot TGV M. Prototip vlaka bodo testirali na VUZ Velim testni center leta 2022.

Pri projektu si je Alstom prizadeval poudariti občutek nostalgije, ki spominja na prve zelo hitre vlake proizvajalca tirnic, ki so izkoristili uporabo velikih panoramskih vetrobranskih stekel, da bi izrazili bistvo potovanja po železnici za visoke hitrosti. Da bi to sporočili, so oblikovalci ustvarili ali izboljšali vrsto edinstvenih oblikovnih elementov, kot je uvedba aerodinamičnih izboljšav na nosu, da se okrepi občutek vlaka o hitrosti, in tesno združitev sprednjega vetrobranskega stekla in bočnih oken, da se okrepi elegantno, aerodinamično bistvo. Podaljšanje vzdolžnega raztezanja žarometov je prav tako pripomoglo k nadaljnjemu vzbujanju občutkov pospeševanja in zagona.

V notranjosti je bila enaka pozornost namenjena izkušnji potnikov. Vsa okna so bila povečana, da bi ponudila še tesnejšo povezavo z zunanjo pokrajino, medtem ko izbira gladkih oblik in plišastega materiala za notranjo opremo želi ustvariti vseobsegajoče vzdušje udobja, ki potnikom pušča občutek vključenosti in varnosti.

Laurent Jarsalé, podpredsednik, Mainline Platform, Alstom, je dejal: „Morda je za prejem nagrade za dizajn enako pomembna pozornost namenjena doseganju ciljev trajnosti in učinkovitosti. Avelia Horizon obravnava ambiciozne cilje v smislu konkurenčnosti železniškega sektorja in dobičkonosnosti: stroški vzdrževanja bodo za več kot 30 % nižji, zaradi aerodinamične zasnove in učinkovitejšega vlečnega pogona pa bo Avelia Horizon porabila 20 % manj energije v primerjavi z prejšnje generacije in dosegli najnižje skupne stroške lastništva na sedež na trgu za vlak te vrste.«