petek, 19. november 2021

[GER-DB] novi vlak Desiro HC za DB , Na poti k trajnostni prihodnosti.

 

Novi vlaki Siemens Desiro za Bavarsko in Turingijo



BayernLB skupaj z našim dolgoletnim finančnim partnerjem LHI Group, ki deluje kot najemodajalec, in Svobodno deželo Bavarsko kot porokom financira nabavo 26 novih vlakov Siemens Mobility za DB Regio AG.

Vlaki Desiro High Capacity povezujejo trajnost in učinkovitost. To je zato, ker zaradi svoje lahke konstrukcije niso le z nizkimi emisijami, tihi in energetsko učinkoviti, ampak so tudi skrbno zasnovani – od njihove celotne aerodinamične zasnove vse do zadnjega vijaka. To pomeni pomembne prihranke pri operativnih stroških z večjo trajnostjo v celotnem življenjskem ciklu.

Železniški sistem Bavarske in njene severne sosednje države Turingije bosta od transakcije pripravljena imeti koristi na več načinov:

Vlaki združujejo udobje s sodobno mobilnostjo, hkrati pa kljubujejo dilemi omejenih dolžin perona, ki sprejmejo vse večje število potnikov. Vkrcanje brez ovir, električne vtičnice in WiFi na vozilu čakajo na potnike, ki bodo tudi okusili mobilnost jutrišnjega dne z inovativnim, razširljivim sistemom obveščanja o storitvah, ki vsakemu kolesarju daje informacije, ki jih išče, dopolnjene z resničnimi -časovne slike vseh prihajajočih povezav.

Še več, vrzeli v voznem redu bodo odpravljeni, nekateri vlaki pa vozijo celo pogosteje. To je zato, ker bo od konca leta 2023 naprej omrežje, ki se razteza od Frankonije do južne Turingije, vzdrževalo do 5,7 milijona kilometrov potovanj na leto – kar je 19 odstotkov ali 0,8 milijona kilometrov letnega povečanja letnega obratovanja v bavarskem segmentu samo omrežje. Bavarsko železniško podjetje Bayerische Eisenbahngesellschaft je postavilo temelje za izpolnjevanje tega naraščajočega povpraševanja z razpisno ponudbo, objavljeno po vsej Evropi, ki jo je aprila 2020 dobila naša stranka DB Regio.

Naslednje segmente bo krasilo 18 štirivagonskih in 8 dodatnih šestvagonskih vlakov Desiro HC, ki se ponašajo s 380 sedeži in 104 metri dolžine ter 634 sedeži vzdolž 157 metrov:

  • Nürnberg – Bamberg – Coburg – Sonneberg
  • Lichtenfels – Saalfeld
  • Bamberg – Wurzburg
  • Coburg – Erfurt

"Navdušeni smo, da bomo v segmentu železniškega voznega parka z BayernLB dobro izkoristili še eno strukturirano financiranje, saj nam to omogoča, da aktivno prispevamo k sodobnejšemu in okolju prijaznejšemu prevoznemu sredstvu," je dejal Stefan Wildgruber, vodja oddelka za strukturirane finance. skupine LHI.

Dr. Christoph Pasternak, vodja sektorja pri BayernLB-jevi diviziji »Rail«, je ponosen: »To je že naša druga transakcija s Siemens Mobility za DB Regio. V resnici nam je veselje, da s svojim strokovnim znanjem o tirnih vozilih pomagamo pri realizaciji tega regionalnega tranzitnega projekta. To je še en korak k našim ciljem na področju trajnostnih rešitev mobilnosti.