sobota, 6. november 2021

[RO-CFR] Novi vlak Coradia "ALSTOM" v Romuniji

 Prvih 37 električnih vlakov bo kupilo ministrstvo za promet, v obtok pa jih bo dalo na železnicah v Romuniji



Družba ALSTOM Ferroviaria SpA (del evropske skupine ALSTOM) je bila danes s strani Ministrstva za promet in infrastrukturo imenovana za zmagovalca dražbe za pridobitev 37 novih električnih vlakov za potniški promet, prek železnice Reformni organ.
37 vlakov (20 iz osnovne pogodbe in 17 iz aktivacije dodatne opcije) bo prvi električni vlaki, ki jih je kupila Romunija, pridružili se bodo 3 električnim vlakom Hyperion, proizvedenim v državi, v Craiovi, kupil pa jih je Softrans zasebni operater Električni vlaki (RE-IR) imajo prevoz kapaciteta preko 300 oseb/vlak, z največjo hitrostjo 160 km/h. Za zagotavljanje kakovosti vozil se vlaki kupujejo z vključenimi servisi popravila, za najmanj 15 let.
Pridobitev temelji na rezultatih študije izvedljivosti pod okriljem Evropske investicijske banke, ob podpori JASPERS, sofinancirana pa je iz nepovratnih evropskih sredstev. Da bi se odzvali na nacionalne in evropske cilje boja proti vplivom podnebnih sprememb, bo oblikovanje električnih okvirjev skladno z zakonskimi zahtevami varstva okolja z vidika delovanja, vzdrževanja in odprave ation / reciklaža.
Novi vlaki Romunije naj bi se uporabljali na glavnih elektrificiranih poteh železniškega omrežja in opravljali uravnoteženo storitev ozemlja:
🚉 Bukarešta Sever - Constanta
🚉 Bukarešta Sever - Brasov - Arad - Timi i șoara
🚉 Bukarešta Sever - Brasov - Cluj
🚉 Bra șov - Deda - Cluj
🚉 Bukarešta Sever - Brasov
🚉 Bukarešta Severna - Iasi
🚉 Bukarešta Sever - Suceava
🚉 Bukarešta Sever - Gala a ții
🚉 Bukarešta Severna - Craiova - T ârgu Jiu - Petro șani-Simeria
🚉 Bukarešta Sever - Craiova - Timisoara - Arad
🚉 Cluj - Timi i șoara
🚉 Cluj - Suceava - Ia șii
Z zaključkom postopka javnega naročanja se CFR približuje času prve konsistentne serije vlakov od pridobitve znamenitih Blue Arrows v začetku leta 2000. s.
Pridobitev je ena zelo pomembna za prevoz ljudi iz Romunije, ko "da bi železniški park, ki se uporablja na železniškem omrežju v Romuniji, zagotovili, da se povpraševanje po storitvah javnega potniškega prevoza povzema sedanji Eu vrvni in nacionalni standardi, obstaja potreba za sedanji park železniškega voznega parka, ki je v lasti železniških izvajalcev javnih služb v Romuniji, bi bilo treba zamenjati z javnim ali zasebnim kapitalom, ker je že presegel svoj življenjski cikel ali se mu približuje konec' .