petek, 26. november 2021

[GER-DB/Stadler] Novi vlak za elektrovlak Flirt za DB v Nemčiji

 Električni namesto dizelskega goriva za regionalni promet v Pfalcu: DB Regio pri Stadlerju naroči 44 več enot FLIRT Akku za uporabo v omrežju jugozahodne Nemčije Pfalz. Stadler tako z drugo dobavno pogodbo širi svojo vodilno vlogo na področju alternativnih pogonskih tehnologij v Nemčiji. Dvodelna vozila bodo postopoma začela uporabljati potnike od leta 2025.



Stadler in DB Regio bosta tehnologijo prihodnosti prinesla v Pfalško z novimi baterijsko-električnimi večkratnimi enotami (BEMU) v imenu pristojnih organov v Porenju-Pfalcu, Posarju in Baden-Württembergu. Od decembra 2025 naj bi se začela starost mobilnosti na železniških progah v južnem in zahodnem Pfalcu, lokalno na lokalnih vlakih brez emisij CO 2 . S spremembo voznega reda decembra 2025 bo prva od skupno 44 več enot FLIRT Akku začela uporabljati potnike na naslednjih progah (Pfalznetz sklop 1) in bo do konca leta 2026 nadomestila dizelska vozila, ki so trenutno v uporabi.

  • Kaiserslautern - Neustadt / W - Landau - Karlsruhe (RE 6 / RB 51, december 2025)
  • Saarbrücken - Zweibrücken - Pirmasens (RB 68, december 2025)
  • Kaiserslautern - Steinalben - Pirmasens (RE 64 / RB 64, december 2026)
  • Kaiserslautern - Olsbrücken - Lauterecken-Grumbach; (RB 66, december 2026)
  • Kaiserslautern - Landstuhl - Glan-Münchweiler - Kusel (RB 67, december 2026)
  • Bad Bergzabern - Winden - Karlsruhe (RB 54, december 2026)
  • Landau - Annweiler - Hinterweidenthal - Pirmasens (RE 55 / RB 55, december 2026)
  • Saarbrücken - Dillingen - Niedaltdorf (RB 77; december 2026)

Sprožilec za uporabo podnebju prijazne pogonske tehnologije podjetja Stadler je nagrada DB Regio AG v okviru vseevropskega postopka dodelitve Pfalznetze (2 lota) 25. novembra 2021 s strani pristojnih organov - regionalnega železniškega potnika. prometno združenje Rhineland-Pfaz Süd, ministrstvo za gospodarstvo, delo, energijo in promet Posarja in ministrstvo za promet Baden-Württemberg.

Dvodelna akumulatorska vozila FLIRT so popolnoma električna in so še posebej primerna za omrežja, v katerih bodo – tako kot v prihodnosti v Pfalškem omrežju – elektrificirane odseke nadomestili odseki brez nadzemnih vodov. Na elektrificiranih progah vlaki vozijo kot klasični električni multiplovci pod kontaktnimi žicami in hkrati polnijo baterije. Kjer se kontaktna žica konča, vlaki še naprej vozijo v baterijskem načinu. Delovni doseg v baterijskem načinu je najmanj 80 kilometrov – Stadler je na testnih vožnjah dokazal že 185 kilometrov v baterijskem načinu. V Pfalškem omrežju je po zaključku delne elektrifikacije najdaljši odsek poti brez elektrifikacije okoli 48 kilometrov.

Vlaki, dolgi 55 metrov, bodo opremljeni z izjemno dolgimi vagoni, da bi omogočili čim večjo potniško zmogljivost na zelo obiskanih progah. V ultramoderne vlake je mogoče namestiti skupno 325 ljudi, od tega 172 na sedežih, od tega 16 v prvem in 156 v drugem razredu.



Podnebjem prijazna uspešnica FLIRT

Z naročilom za DB Regio je Stadler prodal več kot 2000 vozil najbolje prodajane FLIRT – malo pred svojim 20. rojstnim dnem. Prva »gibka, lahka, medkrajevna in regionalna večnamenska enota« je bila razvita leta 2002 v imenu SBB za Stadtbahn Zug. Štiridelna serija je šla v potniške storitve pod oznako RABe 523 leta 2004. Od takrat je FLIRT postal mednarodna uspešnica. Danes so tovrstna vozila na cestah v skoraj vseh podnebnih pasovih od ekvatorja do polarnega kroga v 20 državah, od tega 528 samo v Nemčiji. Enonadstropna regionalna in medkrajevna večnamenska enota navdušuje s svojo prilagodljivostjo. Dvo- do šestdelne vlakovne kompozicije se lahko izvajajo v izvedbah normalnih in širokih tirov za največje hitrosti 160 - 200 km / h. FLIRT lahko razdelimo glede na število sedežev, pretok ljudi ali notranjost zelo prilagodljivo individualnim potrebam strank. Lahka konstrukcija iz aluminija, vzdrževanju prijazne konstrukcije in komponente, ki so bile tisočkrat preizkušene, pomagajo ohranjati nizke stroške delovanja, energije in vzdrževanja. Poleg električnega, dizelskega ali bimodalnega pogona je FLIRT na voljo tudi s podnebju prijaznim akumulatorjem in pogonom na vodik. Poleg novega naročila DB Regio za regionalni promet v Pflazu je Stadler leta 2019 zmagal na prvem razpisu za zeleno tehnologijo v Nemčiji in dobavlja 55 baterij FLIRT za lokalno prometno omrežje Schleswig-Holstein. Stadler prav tako gradi prvi FLIRT na vodikov pogon za ameriško upravo za promet okrožja San Bernardino (SBCTA).