Konec leta 2018 je Amtrak napovedal sklenitev pogodbe s podjetjem Siemens Mobility za načrtovanje in izdelavo 75 dizelskih lokomotiv Charger ALC-42. Pogodba v vrednosti približno 850 milijonov USD naj bi se izvedla do leta 2024. 17. junija letos je bilo prvo vozilo (AMTK 300) sprejeto in bo kmalu začelo obratovati.
Pogodba med družbama Amtrak in Siemens Mobility je bila podpisana 21. decembra 2018. Naročilo vključuje 75 lokomotiv ALC-42 Charger z možnostjo dobave še 100 vozil. Proizvodnja prve lokomotive ALC-42 se je začela marca 2020, na začetku tega pa je bilo v različnih fazah proizvodnje že ducat vozil.
Pred tem, leta 2014, se je državna agencija, odgovorna za promet v Illinoisu, Kaliforniji, Michiganu, Missouriju in Washingtonu, odločila za nakup lokomotiv od družine Charger, ki je skupaj pridobila 32 lokomotiv SC-44 in jih naročila za uporabo na določenih progah družbe Amtrak ... Pogodba je vključevala možnost dobave nadaljnjih 75 vozil - skupno jih je bilo dostavljenih več kot 60, Amtrak pa jih uporablja, našli pa so tudi druge kupce v Severni Ameriki.
ALC-42 so bili ustvarjeni na podlagi modela SC-44, vendar so bili prilagojeni za najdaljše poti. Možnost jemanja goriva se je znatno povečala - s 6,8 tisoč. litrov do 8,3 tisoč. litrov, posodobljen je bil tudi prednji del vozila in zmanjšana moč vozila s hkratnim podaljšanjem servisnih intervalov.
Lokomotive Charger SC-44 so ena najbolj priljubljenih lokomotiv za potniške vlake v Severni Ameriki, ki vsako leto pokrivajo skoraj 5 milijonov kilometrov prog. Lokomotive omogočajo uporabo najnovejših varnostnih sistemov, vključno s sistemom Crash Energy Management in ameriškim sistemom za nadzor vlakov PTC, ki izboljšuje učinkovitost vlaka. Zahvaljujoč 16-valjnim motorjem QSK95 Cummins s 4.400 konjskimi močmi lahko nove lokomotive pospešijo do 125 km / h. Polnilci so tišji od zamenjanih standardnih dizelskih lokomotiv. Popolnoma se ujemajo z zasnovo vagonov in jih je lažje nadzorovati. Mehkejši nadzor in tišja vožnja povečujeta udobje tako potnikov kot voznikov, zagotavlja Siemens.
Pred tem, leta 2014, se je državna agencija, odgovorna za promet v Illinoisu, Kaliforniji, Michiganu, Missouriju in Washingtonu, odločila za nakup lokomotiv od družine Charger, ki je skupaj pridobila 32 lokomotiv SC-44 in jih naročila za uporabo na določenih progah družbe Amtrak ... Pogodba je vključevala možnost dobave nadaljnjih 75 vozil - skupno jih je bilo dostavljenih več kot 60, Amtrak pa jih uporablja, našli pa so tudi druge kupce v Severni Ameriki.
ALC-42 so bili ustvarjeni na podlagi modela SC-44, vendar so bili prilagojeni za najdaljše poti. Možnost jemanja goriva se je znatno povečala - s 6,8 tisoč. litrov do 8,3 tisoč. litrov, posodobljen je bil tudi prednji del vozila in zmanjšana moč vozila s hkratnim podaljšanjem servisnih intervalov.
Lokomotive Charger SC-44 so ena najbolj priljubljenih lokomotiv za potniške vlake v Severni Ameriki, ki vsako leto pokrivajo skoraj 5 milijonov kilometrov prog. Lokomotive omogočajo uporabo najnovejših varnostnih sistemov, vključno s sistemom Crash Energy Management in ameriškim sistemom za nadzor vlakov PTC, ki izboljšuje učinkovitost vlaka. Zahvaljujoč 16-valjnim motorjem QSK95 Cummins s 4.400 konjskimi močmi lahko nove lokomotive pospešijo do 125 km / h. Polnilci so tišji od zamenjanih standardnih dizelskih lokomotiv. Popolnoma se ujemajo z zasnovo vagonov in jih je lažje nadzorovati. Mehkejši nadzor in tišja vožnja povečujeta udobje tako potnikov kot voznikov, zagotavlja Siemens.
Kot zagotavlja proizvajalec, so nove lokomotive tudi okolju prijaznejše od svojih predhodnic. Izpolnjujejo emisijske standarde 4. stopnje, kar pomeni, da se emisije dušikovih oksidov zmanjšajo za več kot 89%, emisije delcev pa za 95% v primerjavi z ravnjo 0. Lokomotive so vključene v program za oživitev ameriškega gospodarstva in bodo proizvedene v podjetju Siemens rastline v Sacramentu v Kaliforniji. Tovarno v Sacramentu napaja 80% sončne energije. Dizelske motorje proizvaja Cummins v tovarni v Seymourju v državi Indiana.