PKP Intercity bo spremenil dodelitev svojih električnih enot na nekatere poti. Čez približno dva tedna bomo do Bydgoszcza prišli z Dartom, Flirt pa do Bielsko-Biała. Enote švicarskega podjetja Stadler se bodo pogosteje pojavljale tudi v Lodžu.
Velik del vlakov za dolge razdalje kategorije InterCity strežejo električni agregati Dart proizvajalcev Pesa in Flirt iz Bydgoszcz, zgrajeni v tovarni Stadler v Siedlcah. Z vidika potnika obe vrsti vozil - z oznako ED161 oziroma ED160 - predstavljata podoben standard. Imajo tudi primerljivo število sedežev, razdeljenih v obeh primerih v osmih vagonih.
Streljanje do proizvajalčeve hale
Spreminjanje razporeditve enot na posamezne poti ima običajno le kozmetični vpliv na obliko ponudbe. Prevoznik pa je napovedal popravek z nekoliko simboličnim prizvokom. Od začetka veljavnosti junijske izdaje voznega reda, torej od 13. junija, naj bi Pikado namesto Flirtsa služil povezavam Varšava - Bydgoszcz. Te enote so medtem izdelovali v obratih, ki se nahajajo v neposredni bližini železniške postaje Bydgoszcz Główna.
- Sprememba zadeva tri pare vlakov - pravi Agnieszka Serbeńska iz tiskovne skupine PKP Intercity. Napoveduje tudi, da bo Flirty v zameno preusmerjen k izvajanju nekaterih tečajev na progi Varšava - Lodž. Tam danes večino povezav streže pikado, medtem ko prebivalci Lodža poznajo spogledljiva od poti do Krakova, Poznana ali Gdinje.
Spogledovanje namesto pikada v Podbeskidzieju
- Poleg tega bo Flirt služil vlaku IC "Daszyński" iz Varšave - Bielsko-Biała - Varšava - obvešča naš sogovornik. Ista enota bo preko Żywieca odšla tudi v Zwardoń. V prostih dneh se proga poti podaljša vse do meje s Slovaško, vlak pa omogoča dostop do regije Beskid Żywiecki.
PKP Intercity trenutno upravlja 20 enot obeh enot. Podjetje pričakuje dobavo več vozil Stadler. Med drugim naj bi se odpravili na pot na relaciji Lublin - Lodž - Poznanj .
Več o junijskih spremembah voznega reda najdete tukaj.
Streljanje do proizvajalčeve hale
Spreminjanje razporeditve enot na posamezne poti ima običajno le kozmetični vpliv na obliko ponudbe. Prevoznik pa je napovedal popravek z nekoliko simboličnim prizvokom. Od začetka veljavnosti junijske izdaje voznega reda, torej od 13. junija, naj bi Pikado namesto Flirtsa služil povezavam Varšava - Bydgoszcz. Te enote so medtem izdelovali v obratih, ki se nahajajo v neposredni bližini železniške postaje Bydgoszcz Główna.
- Sprememba zadeva tri pare vlakov - pravi Agnieszka Serbeńska iz tiskovne skupine PKP Intercity. Napoveduje tudi, da bo Flirty v zameno preusmerjen k izvajanju nekaterih tečajev na progi Varšava - Lodž. Tam danes večino povezav streže pikado, medtem ko prebivalci Lodža poznajo spogledljiva od poti do Krakova, Poznana ali Gdinje.
Spogledovanje namesto pikada v Podbeskidzieju
- Poleg tega bo Flirt služil vlaku IC "Daszyński" iz Varšave - Bielsko-Biała - Varšava - obvešča naš sogovornik. Ista enota bo preko Żywieca odšla tudi v Zwardoń. V prostih dneh se proga poti podaljša vse do meje s Slovaško, vlak pa omogoča dostop do regije Beskid Żywiecki.
PKP Intercity trenutno upravlja 20 enot obeh enot. Podjetje pričakuje dobavo več vozil Stadler. Med drugim naj bi se odpravili na pot na relaciji Lublin - Lodž - Poznanj .
Več o junijskih spremembah voznega reda najdete tukaj.