Prva od desetih dvonadstropnih več enot Kiss je prispela v Slovenijo. EMU za tri avtomobile bo vozil na progah z največjo potniško obremenitvijo v tej državi. Nakup vozil pri Stadlerju je del temeljne spremembe podobe Slovenskih železnic.
Prvi od poljubov za prevoznika Slovenske železnice je v Slovenijo prispel 26. maja. Vozila so bila izdelana na Poljskem, v tovarni Stadler v Siedlcah. Tudi na Poljskem so potekali preizkusni in merilni pogoni. Slovenske železnice so pri Stadlerju naročile skupno 52 vozil. 10 jih je dvonadstropnih Kissy, 21 - enonadstropnih električnih Flirty, še 21 je Flirty z motorjem z notranjim zgorevanjem. Do konca leta 2021 naj bi bile vse več enot v Sloveniji. V tej majhni državi bo to pomenilo povsem novo kakovost prevoza.
- Prvo dvonadstropno vozilo Kiss v zgodovini je zapustilo naš obrat v Siedlcah in je bilo dostavljeno stranki. Ponosni smo, da smo ta izziv uspešno zaključili. Zelo smo veseli, da lahko izvedemo to ambiciozno naročilo za tri različne vrste vozil za Slovenske železnice. Komplet kurilnih enot Flirt DMU smo dostavili decembra 2020. Trenutno delamo na proizvodnji vozil Flirt EMU in drugih enot Kiss za Slovenske Železnice, je povedal Tomasz Prejs, predsednik uprave Stadler Polska.
Kiss je sestavljen iz treh kočij z 292 sedeži, od tega 16 v prvem razredu. 79,48 m dolga enota ima tudi 277 stoječih prostorov in prostor za 10 koles. Poljubi bodo lahko potekali v več oprijemih. Pripravljeni so teči s hitrostjo 160 km / h.
Kiss bo najprej preizkušen na glavnih linijah nekaj mesecev. Po uspešnih testih bo Agencija za železniški promet (AŽP) izdala ustrezne licence za potniški promet. Po opravljenih preizkusih se bo Kissy pojavil na linijah Dobova - Ljubljana, Ljubljana - Jesenice, Zidani Most - Šentilj, Pragersko - Hodoš, Ljubljana - Sežana, Divača - Koper, Pivka - Ilirska Bistrica.