Družba Siemens Mobility je v letih 2013–2019 zaključila dobavo hitrih vlakov Velaro, ki so jih naročile turške državne železnice (TCDD). Od junija 2021 je celotna flota skupaj 19 vlakov Velaro na voljo za komercialne storitve.
- Dostava zadnjega vlaka iz turške flote Velaro že pred rokom je pomemben mejnik v našem sodelovanju s turškimi državnimi železnicami. Naši preizkušeni hitri vlaki, razviti z mislijo na svetovni trg, izboljšujejo potniško izkušnjo z zagotavljanjem udobja in udobja. Ponosni smo, da lahko prispevamo k projektu, ki bistveno razvija turško infrastrukturo in prebivalcem te velike države omogoča potovanje z veliko hitrostjo, vendar z nizkim odtisom CO2, je povedal Albrecht Neumann, direktor železniškega voznega parka pri Siemens Mobility.
- Zadnjih 12 hitrih vlakov, naročenih pri družbi Siemens Mobility, je prispelo v Ankaro. Kompleti se bodo uporabljali na 1213 km progi za visoke hitrosti in na progah v gradnji ter začeli obratovati - je dodal Adil Karaismailoğlu, minister za promet in infrastrukturo
Vlaki Republike Turčije povezujejo Ankaro s Konyo in Eskiseirejem. V prihodnosti je predvidena dodatna proga do Istanbula s skupno dolžino 533 kilometrov.
Prvi Velaro Turkey je bil naročen leta 2013 in je maja 2015 vstopil v potniški promet med Ankaro in Konyo. Hkrati je TCDD s podjetjem Siemens podpisal drugo pogodbo za šest hitrih vlakov z osmimi vagoni.
Zadnjih dvanajst vlakov Velaro TR z osmimi avtomobili je bilo naročenih v letih 2018 in 2019. Pogodba je zajemala vzdrževanje, popravila in čiščenje vlakov za obdobje treh let. Zahvaljujoč dostavi pred rokom je bilo mogoče doseči rekordni čas začetka potniškega prometa. Povprečni čas med podpisom pogodbe in servisiranjem potnikov je 24 mesecev.
- Zadnjih 12 hitrih vlakov, naročenih pri družbi Siemens Mobility, je prispelo v Ankaro. Kompleti se bodo uporabljali na 1213 km progi za visoke hitrosti in na progah v gradnji ter začeli obratovati - je dodal Adil Karaismailoğlu, minister za promet in infrastrukturo
Vlaki Republike Turčije povezujejo Ankaro s Konyo in Eskiseirejem. V prihodnosti je predvidena dodatna proga do Istanbula s skupno dolžino 533 kilometrov.
Prvi Velaro Turkey je bil naročen leta 2013 in je maja 2015 vstopil v potniški promet med Ankaro in Konyo. Hkrati je TCDD s podjetjem Siemens podpisal drugo pogodbo za šest hitrih vlakov z osmimi vagoni.
Zadnjih dvanajst vlakov Velaro TR z osmimi avtomobili je bilo naročenih v letih 2018 in 2019. Pogodba je zajemala vzdrževanje, popravila in čiščenje vlakov za obdobje treh let. Zahvaljujoč dostavi pred rokom je bilo mogoče doseči rekordni čas začetka potniškega prometa. Povprečni čas med podpisom pogodbe in servisiranjem potnikov je 24 mesecev.
Velaro Turčija ponuja optimiziran profil zmogljivosti in boljšo izkušnjo potnikov. Potniki lahko izbirajo med tremi razredi vagonov: poslovni razred, sestavljen iz treh predelkov s po štirimi udobnimi sedeži; prvi razred s 45 sedeži; in ekonomski razred z 426 sedeži. Jedilnica ponuja osem sedežev v bistroju v baru in 28 sedežev v restavraciji.
Zahvaljujoč inovativnim komunikacijskim in zabavnim sistemom na krovu lahko potniki dostopajo do storitev, kot so video na zahtevo, e-knjige ali igre iz lastnih mobilnih naprav - ali v poslovnem in prvem razredu - iz zaslonov na dotik, integriranih v sedeže.
Vlaki Velaro so bili razviti za svetovni trg, trenutno pa vozijo v Španiji, Franciji, Nemčiji, Veliki Britaniji, Belgiji, Rusiji, Kitajski, Turčiji in na Nizozemskem, opozarja proizvajalec.
Zahvaljujoč inovativnim komunikacijskim in zabavnim sistemom na krovu lahko potniki dostopajo do storitev, kot so video na zahtevo, e-knjige ali igre iz lastnih mobilnih naprav - ali v poslovnem in prvem razredu - iz zaslonov na dotik, integriranih v sedeže.
Vlaki Velaro so bili razviti za svetovni trg, trenutno pa vozijo v Španiji, Franciji, Nemčiji, Veliki Britaniji, Belgiji, Rusiji, Kitajski, Turčiji in na Nizozemskem, opozarja proizvajalec.