TMH je ustvaril nov vlak razreda DP2D, ki ga sestavljajo šestosna dizelska potniška lokomotiva razreda TEP70BS in vagoni iz Razred EP2DM EMU. Lokomotiva TEP70BS-371 je bila izdelana v KZ (Kolomensky zavod), medtem ko so bili pogonska prikolica in nemotorizirani vmesni vagoni za enoto DP2D-0001 izdelani v DMZ (Demikhovsky mashinostroitelny zavod).
Ta potisno-vlečni vlak z največjo hitrostjo 120 km/h je zasnovan za primestni promet na neelektrificiranih progah in ima lahko dva do šest vagonov, eden od njih je vedno prikolica za vožnjo. Enota DP2D s šestimi vagoni ima 636 sedežev in dva prostora za invalidske vozičke.
Da bi ustvarili komplet DP2D, so lokomotivo in vagone spremenili. Lokomotiva je bila opremljena z ustreznimi krmilnimi in nadzornimi sistemi, opremo za električno krmiljenje vhodnih vrat vlaka, sistem za najavo in komunikacijo potnikov ter dodatni električni kabli za prenos signalov krmilnega in diagnostičnega tokokroga od lokomotive do vagonov in nazaj. Po potrebi se lahko lokomotiva poveže z drugim TEP70BS v dvojnem vleku. Vagoni, ki so bili prvotno zasnovani za EMU, so bili spremenjeni za delo z dizelsko lokomotivo, njihova notranjost pa se ujema z enotami EP2DM.
Lokomotiva TEP70BS-371 je marca zaključila prvo fazo testiranja na Kolomni. Nato je prispel v DMZ in v začetku aprila je bil prvi vlak DP2D sestavljen in testiran na kraju samem. V drugem četrtletju 2025 bo ta vlak prestavljen na dirkališče VNIIZhT Shcherbinka, kjer bo opravil predhodne teste in opravil obvezno testno vožnjo na 5000 km. Po potrebnih preizkusih bo vlak prestavljen v Belorechenski poligon. Certificiranje novega tipa vlaka naj bi bilo zaključeno do konca leta 2025.